Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Urbiezira schreef:Grappig hoe smaken verschillen, ik heb echt een zwak voor alles met een witte rand!Heb de purple white edge, de amazonite, parisian blue en zou heel graag nog pistachio white en midnight blue edge willen.
VC_Immortal schreef:Vandaag hebben we voor het eerst met de mahogany gereden. Super blij mee.
Alleen Jordan was een beetje baldadig…
Dat leverde ook wel grappige foto’s op.
[ [url=m/lAAR8t.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mPzgUD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar er zaten ook wat leuke foto’s bij.
[ [url=m/IHPbin.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JbNjU2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4ZfExe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wbZpE6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YEaTO0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MN2aFa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HvC6kp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Phrono schreef:Ik ga mijn verbier jasje morgen halen, dan kan ik het laten wetenben ook heel benieuwd, heb de bodywarmer chrissy ook besteld in bruin. Hoop dat alles past.
Samantha_ super mooi dat rose op vos! En zag ook nog mooie groene combi's voorbij komen
_Lorette_ schreef:Verbier jasje maat XS is voor mij ook net te krap op de borst. Met de rits half open zit hij heel mooi, dus ik weet niet of ik een maat groter wel een succes zou vinden. Dan sluit hij op de andere punten natuurlijk weer minder mooi aan.
Urbiezira schreef:Grappig hoe smaken verschillen, ik heb echt een zwak voor alles met een witte rand!Heb de purple white edge, de amazonite, parisian blue en zou heel graag nog pistachio white en midnight blue edge willen.