Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
The_Cat schreef:copper is besteldIk ben een idioot
x_ankieee schreef:The_Cat schreef:copper is besteldIk ben een idioot
Yeaaahhhhfoto sturen als hij er is, ik ben super benieuwd! Vast een goede aankoop!
Dankjewel Annelot! Echt blij mee, rijd nu ook bijna alleen maar met Anky’s. Op 1 Eskadron na dan
En leuk Eline, lekker mee spammen hoor. Vind jullie Babusha Blush ook zo mooiDie wil ik stiekem ook nog wel, of de Rose.
Anneloes___M schreef:elinexlevi schreef:Ik heb vorige week de Anky snow white gekocht voor bij mijn wedstrijd set
[ [url=m/if2Iqf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hee daar is mijn dekjeleuk!
Voor de liefhebber heb ik nog een flamming red te koop!
DiscoDipp schreef:Ik heb jullie ook gevolgd met mijn fotografie account!
Ik denk dat ik de Jasper wel kwijt wil, maar wil hem eigenlijk het liefste ruilen tegen een mooie paarse, of een soort van oud roze.. Dus als iemand dat hier wil, hit me up!
DiscoDipp schreef:Ik heb jullie ook gevolgd met mijn fotografie account!
Ik denk dat ik de Jasper wel kwijt wil, maar wil hem eigenlijk het liefste ruilen tegen een mooie paarse, of een soort van oud roze.. Dus als iemand dat hier wil, hit me up!
Balenciaga schreef:Ik verkoop mijn Lagoon setje. Ik heb hem een aantal maanden geleden hier via het topic gekocht maar heb hem sindsdien echt maar 4 keer gebruikt...
Dekje is dus zo goed als nieuw, bandages zijn nog nooit aangeraakt.
Dekje is niet gewassen op de foto, maar wordt uiteraard gewassen verstuurd![]()
[ [url=m/9i5gVK.jpg]Afbeelding[/url] ]
minouesmee schreef:Wat wil je voor de bandages hebben?
k_m schreef:DiscoDipp schreef:Ik heb jullie ook gevolgd met mijn fotografie account!
Ik heb wel een plum of snake pink evt te ruil, maar verzenden vind ik vervelend..