Wanneer weet je dat je de goede maat hebt?
Sorry als het een domme vraag is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tjaakje schreef:Ik heb een vraagje. Ik ben aan het kijken naar een Haf pad voor mijn Atlanta. Nu valt mij op dat de inlages in deze pad duidelijk "op" het dekje liggen. Zorgt dat dan nog wel voor voldoende ruggengraatvrijheid? Het dekje zelf ligt dan toch wel rechtstreeks op de ruggengraat? Iemand die ervaring heeft met de Haf-pads?
unihorses schreef:tjaakje schreef:Ik heb een vraagje. Ik ben aan het kijken naar een Haf pad voor mijn Atlanta. Nu valt mij op dat de inlages in deze pad duidelijk "op" het dekje liggen. Zorgt dat dan nog wel voor voldoende ruggengraatvrijheid? Het dekje zelf ligt dan toch wel rechtstreeks op de ruggengraat? Iemand die ervaring heeft met de Haf-pads?
die inlages zitten aan de onderkant
pmarena schreef:Piepende zadels: http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/piepend-zadel/
Mijn D-pony heeft zelf een singel van 75 cm nodig.....aan een Nevada
Bij een London zou het met 45 cm ook wel zat zijn
Jinte schreef:Per eind november ben ik de nieuwe eigenaar van de Torsion van Shirley![]()
Kijk er erg naar uit, maar dan heb ik tot die tijd om poonie rustig te beleren en uit te kijken naar het zadel
Ik heb ook een singel van 40 cm, en die is eigenlijk nog iets te grootMaar gelukkig moet pony-lief nog groeien en spieren kweken dus dat zal wel goed komen