Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noppert schreef:Je weet dat als je een zadel laat aanmeten dat dat niet onmiddelijk klaar is en er een levertijd voor staat. Dan heb je 2 keuzes als je inderdaad besluit een nieuw zadel te nemen:
1. je longeert alleen en rijd niet
2. je roeit met de riemen de je hebt en neemt het tijdelijk ongemak voor lief!
en anders had je naar een standaard ruitersportzaak moeten gaan voor een standaard zadel, die had je gelijk mee kunnen nemen.
Bovendien heb je toch voordat je je zadel bij Arno bestelde, toch ook gewoon gereden??????? Je zadel gaat toch niet van de een op de andere dag zo slecht liggen??
Arno probeert zijn klanten op alle mogelijke manieren van dienst te zijn met een eigenlijk ongekende service!! (zadel opsturen................. hij lijkt wel gek!!)
UniFlap schreef:Wat als dat leenzadel ook poedersuiker zit?
AnneB schreef:En iemand die zo het beste met jou voor heeft en je dus gigantisch helpt door een zadel op te sturen (heel zeldzaam, een zadelmaker die dat doet), schilder jij wel ontzettend slecht af op bokt. Dát is dus wat niet netjes is!
lovesFIRE schreef:AnneB schreef:En iemand die zo het beste met jou voor heeft en je dus gigantisch helpt door een zadel op te sturen (heel zeldzaam, een zadelmaker die dat doet), schilder jij wel ontzettend slecht af op bokt. Dát is dus wat niet netjes is!
nou wat schilder ik slecht af op bokt dan ?
ik vertel alleen wat er gaande is.
AnneB schreef:Arno Brandt..... die ook op internet fair behandeld mag worden
AnneB schreef:Nogmaals, lees terugals je niet tevreden bent, prima, dat maakt niet uit. Dit op internet zetten is alleen maar goed, zo lezen mensen twee kanten van een verhaal, maar de manier waarop is hier en daar niet al te netjes. Dan heb ik het niet alleen over dit topic. Via de zoekfunctie kom je ook op andere berichten die ik écht niet vindt kunnen naar een ander toe (en meer met mij).
Anoukie schreef:lovesFIRE schreef:klopt, ik ben ook zeer tevredenals mn zadel dan helemaal optimaal ligt, maar ik ben nu mn leen zadel ophalen, adios !
Ga je hem dan ook geen l*l meer noemen?
Ik WEET dat het topic enorm off-topic gaat, maar serieus, respect is ver te zoeken.
Anoukie schreef:Ik wacht ook vol spanning, zit nu bijna op 6 weken maar dat ging hij niet redden gaf hij aan. Ik ga dus maar uit van 8 weken, helaas.