Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AnneB

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:43

En iemand die zo het beste met jou voor heeft en je dus gigantisch helpt door een zadel op te sturen (heel zeldzaam, een zadelmaker die dat doet), schilder jij wel ontzettend slecht af op bokt. Dát is dus wat niet netjes is!

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 08:00

Wat als dat leenzadel ook poedersuiker zit? :')

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 08:21

Je weet dat als je een zadel laat aanmeten dat dat niet onmiddelijk klaar is en er een levertijd voor staat. Dan heb je 2 keuzes als je inderdaad besluit een nieuw zadel te nemen:
1. je longeert alleen en rijd niet
2. je roeit met de riemen de je hebt en neemt het tijdelijk ongemak voor lief!

en anders had je naar een standaard ruitersportzaak moeten gaan voor een standaard zadel, die had je gelijk mee kunnen nemen.

Bovendien heb je toch voordat je je zadel bij Arno bestelde, toch ook gewoon gereden??????? Je zadel gaat toch niet van de een op de andere dag zo slecht liggen??

Arno probeert zijn klanten op alle mogelijke manieren van dienst te zijn met een eigenlijk ongekende service!! (zadel opsturen................. hij lijkt wel gek!! :D)

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 08:47

Mijn idee Noppert!

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 10:21

Ik longeer nu zelfs veel meer omdat ik mijn zadel niet lekker vind zitten, terwijl hij als een huis ligt :')

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 16:02

Noppert schreef:
Je weet dat als je een zadel laat aanmeten dat dat niet onmiddelijk klaar is en er een levertijd voor staat. Dan heb je 2 keuzes als je inderdaad besluit een nieuw zadel te nemen:
1. je longeert alleen en rijd niet
2. je roeit met de riemen de je hebt en neemt het tijdelijk ongemak voor lief!

en anders had je naar een standaard ruitersportzaak moeten gaan voor een standaard zadel, die had je gelijk mee kunnen nemen.

Bovendien heb je toch voordat je je zadel bij Arno bestelde, toch ook gewoon gereden??????? Je zadel gaat toch niet van de een op de andere dag zo slecht liggen??

Arno probeert zijn klanten op alle mogelijke manieren van dienst te zijn met een eigenlijk ongekende service!! (zadel opsturen................. hij lijkt wel gek!! :D)

is dit op mij gericht ?
nee we zouden eerst een zadel opgaan halen. maar kom wie gaat er nu nog om 9 uur in de donker bij iemand prive waar je de plek
niet van kent een zadel halen ?
nou wij iig niet dus stelde hij het zelf voor, ik zou ook never nooit een zadel opsturen.
hij blijkbaar wel ;)

UniFlap schreef:
Wat als dat leenzadel ook poedersuiker zit? :')

het is zn eigen zadel die hij net terug heeft ;)

AnneB schreef:
En iemand die zo het beste met jou voor heeft en je dus gigantisch helpt door een zadel op te sturen (heel zeldzaam, een zadelmaker die dat doet), schilder jij wel ontzettend slecht af op bokt. Dát is dus wat niet netjes is!

nou wat schilder ik slecht af op bokt dan ? :)
ik vertel alleen wat er gaande is. ;)
Laatst bijgewerkt door Revanches op 08-04-11 19:48, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: 3 berichten samengevoegd tot 1

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 17:12

Lovesfire, misschien moet je je eigen posten in dit topic even teruglezen.

Misschien dat je dan begrijpt waarom we allemaal zo reageren.:)

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 17:40

dat heb ik gedaan :P
vindt er niets aanvallends aan... :)

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 17:42

Wat een discussie..
Iedereen kan zelf toch opmaken uit de berichten dat het grootste gros dik tevreden is over Arno, over zijn service, dat sommige klanten heel makkelijk en andere heel veeleisend zijn :)

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 17:44

klopt, ik ben ook zeer tevreden :j als mn zadel dan helemaal optimaal ligt, maar ik ben nu mn leen zadel ophalen, adios ! :P

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 17:51

lovesFIRE schreef:
AnneB schreef:

nou wat schilder ik slecht af op bokt dan ? :)
ik vertel alleen wat er gaande is. ;)

Ik denk dat je dat zelf heel goed je eigen berichten terug kunt lezen :D

EliseS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 19:45

Waar ging dit topic ook al weer over :=

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 09:44

Arno Brandt..... die ook op internet fair behandeld mag worden ;)

abcde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 09:46

AnneB schreef:
Arno Brandt..... die ook op internet fair behandeld mag worden ;)

Nou volgens mij wordt hij nergens niet fair behandeld, en persoonlijk als mijn zadel al 3 terug genomen wordt omdat het NIEUWE zadel niet goed ligt zal ik er ook een klein beetje de balen in hebben :+ en miss wel iets meer eisen stellen aan mijn leen zadel

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 15:17

Nogmaals, lees terug :) als je niet tevreden bent, prima, dat maakt niet uit. Dit op internet zetten is alleen maar goed, zo lezen mensen twee kanten van een verhaal, maar de manier waarop is hier en daar niet al te netjes. Dan heb ik het niet alleen over dit topic. Via de zoekfunctie kom je ook op andere berichten die ik écht niet vindt kunnen naar een ander toe (en meer met mij).

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 15:32

Hier wil ik mij volledig bij aansluiten. Omdat ik ook de mindere kanten las nam ik het toppic serieus. En heb uiteindelijk besloten om toch een AB zadel te kopen. Al zou ik enkel positieve verhalen lezen dan komt het toppic niet geloofwaardig over.

AnneB schreef:
Nogmaals, lees terug :) als je niet tevreden bent, prima, dat maakt niet uit. Dit op internet zetten is alleen maar goed, zo lezen mensen twee kanten van een verhaal, maar de manier waarop is hier en daar niet al te netjes. Dan heb ik het niet alleen over dit topic. Via de zoekfunctie kom je ook op andere berichten die ik écht niet vindt kunnen naar een ander toe (en meer met mij).

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 16:35

lovesFIRE schreef:
klopt, ik ben ook zeer tevreden :j als mn zadel dan helemaal optimaal ligt, maar ik ben nu mn leen zadel ophalen, adios ! :P

Ga je hem dan ook geen l*l meer noemen?

Ik WEET dat het topic enorm off-topic gaat, maar serieus, respect is ver te zoeken.

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:10

Anoukie schreef:
lovesFIRE schreef:

Ga je hem dan ook geen l*l meer noemen?

Ik WEET dat het topic enorm off-topic gaat, maar serieus, respect is ver te zoeken.

op da moment vond ik hem dat ff wel omdat ik zo ontsettend baalde :')
maar ach, hij heeft me weer helemaal blij gemaakt met een goed leenzadel
en nu maar wachten op mn eigen zadeltje :j

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 19:06

Whaw morgen een mooie zomerdag om lekker te gaan paardrijden : :9 Kunnen wel lekker met het mooie weer rijden

Zo effe ander ondwerp :D

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 19:46

Shalot schreef:
Whaw morgen een mooie zomerdag om lekker te gaan paardrijden : :9 Kunnen wel lekker met het mooie weer rijden

Zo effe ander ondwerp :D

Hmm, ik ga lekker longeren hihi ;) Moet nog tot vrijdag wachten want dan wordt mijn nieuwe zadel afgeleverd!
En dan kan ik weer rijden *\o/*

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 09:43

Ik wacht ook vol spanning, zit nu bijna op 6 weken maar dat ging hij niet redden gaf hij aan. Ik ga dus maar uit van 8 weken, helaas :).

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 09:48

Anoukie schreef:
Ik wacht ook vol spanning, zit nu bijna op 6 weken maar dat ging hij niet redden gaf hij aan. Ik ga dus maar uit van 8 weken, helaas :).

Ik was ook van een week of acht uit gegaan dus ook zeer verrast toen Arno belde dat mijn zadel bijna klaar was en dat hij het vrijdag a.s. wilde afleveren. Ik heb er, als ik het goed in mijn hoofd heb, ongeveer zeven weken op gewacht.

EliseS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 18:27

Bij mij moet ie nog komen :) ben erg benieuwd, tot die tijd longeer ik ook en dat doet echt wonderen voor zn rug :D !

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 08:38

Ik heb dit weekend ook weer heerlijk op mijn Arno Brandt zadel gezeten, we zijn een weekend op de Veluwe geweest en hebben 3 ritten gemaakt. Ik zal alleen even klagen bij Arno over de hoogte van de voorkant van mijn zadel want daar butste ik even goed op met mijn kruis omdat mijn paard een noodstop maakte in galop :') _O- _O- . Zoooo heeee, nu weet ik mannen voelen als ze een tik in hun kruis krijgen, ik zag ook even sterren %) !

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 08:42

:')

Ik zal Arno is smsen.. Is vandaag 7 weken geleden dat hij geweest is.
Ik wil mijn zadeltjeeeee :):) :D