Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cambiar schreef:Wat spannend, hopelijk komt het ook op je blog! Wat een leuke dingen doe jij, ben daar gek op!
) en dan komen er ook wat experimenten met de camera aan de bovenzijde van Huli.
verder is het natuurlijk erg interessant om alles te volgen.
lakshmi schreef:Nou Esther, dit jaar zal het wel niet meer worden met alles wat aan de hand is, maar mocht het volgend jaar gekalmeerd zijn en je nog een keer zin hebben

Hopelijk gaat alles goed daar. Ikheb geen televisie dus er is een hoop aan me voorbij geschoten, maar over internet gezien is het toch echt wel een politieke revolutie geweest. Hoe beleef je zoiets als 'buitenlander'?
Francis schreef:Lakshmi kun je eventueel ook volgen in dit topic: [HK] Er wordt ook gebokt in Tunesie!
Moragh schreef:Bij elk zadel geldt: hoe breder het paard, hoe breder de boom en hoe breder je zit!
Het artikel dat je laat zijn is inderdaad leuk om een idee te krijgen hoe de (ouderwetse) McClellans moeten passen.
. Een stockzadel zit wel comfortabel, maar ik miste heel erg de zitting van de Malibaud. Ik had niet zo'n voeling met haar rug en kon haar niet controleren met mijn zit zoals de Malibaud, ze stapte veel te vlot en kwam niet terug op m'n zit zoals met de Malibaud. Ik heb echt zo'n zadel nodig!
. Lees al vanaf het begin mee maar heb volgens mij nooit eerder gepost.
. Van voorkant fork tot einde 58 cm en van voorkant fork tot achterkant zitting 43 cm. Mijn pony heeft een zadelruimte van 45 dus ik heb de gok genomen en deze een jaar geleden aangeschaft. De laatste paar maanden toch wat rugprobleempjes op te lendenen en waarschijnlijk ook in de schouder. De osteo komt binnenkort maar ik vrees het ergste voor dit schitterende zadel
.
. En aangezien het waarschijnlijk einde verhaal is voor bovenstaand zadel ben ik me alvast aan het oriënteren op wat er nog meer op de markt is.
Juliette86 schreef:@Esther: op welk termijn verwacht je de malibaud in je assortiment op te kunnen nemen? Ik zou die graag eens proberen op Gloa maar durf het zelf passen niet aan.
Moragh schreef:Juliette86 schreef:@Esther: op welk termijn verwacht je de malibaud in je assortiment op te kunnen nemen? Ik zou die graag eens proberen op Gloa maar durf het zelf passen niet aan.
Zal zo'n beetje maart zijn denk ik. Heb er nu 1 in bestelling, maar die is al min of meer voor een klant...
Wil zelf ook even rijden en knutselen om mensen goed advies te kunnen geven...
maar toen ik haar net kocht was het meer dit http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-RC48PSVV.jpgCambiar schreef:Misschien zal ze door de training afvallen en past de forty uiteindelijk dan toch, die blijft m'n absolute favoriet van alle zadels waarmee ik ooit gereden heb...
Zoals met de nieuwe western nu. 'toch heel wel zacht zitten', 'nee, minder leer, ik wil meer paard voelen', enz..