Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cambiar schreef:Wat spannend, hopelijk komt het ook op je blog! Wat een leuke dingen doe jij, ben daar gek op!
lakshmi schreef:Nou Esther, dit jaar zal het wel niet meer worden met alles wat aan de hand is, maar mocht het volgend jaar gekalmeerd zijn en je nog een keer zin hebben
Francis schreef:Lakshmi kun je eventueel ook volgen in dit topic: [HK] Er wordt ook gebokt in Tunesie!
Moragh schreef:Bij elk zadel geldt: hoe breder het paard, hoe breder de boom en hoe breder je zit!
Het artikel dat je laat zijn is inderdaad leuk om een idee te krijgen hoe de (ouderwetse) McClellans moeten passen.
Juliette86 schreef:@Esther: op welk termijn verwacht je de malibaud in je assortiment op te kunnen nemen? Ik zou die graag eens proberen op Gloa maar durf het zelf passen niet aan.
Moragh schreef:Juliette86 schreef:@Esther: op welk termijn verwacht je de malibaud in je assortiment op te kunnen nemen? Ik zou die graag eens proberen op Gloa maar durf het zelf passen niet aan.
Zal zo'n beetje maart zijn denk ik. Heb er nu 1 in bestelling, maar die is al min of meer voor een klant...
Wil zelf ook even rijden en knutselen om mensen goed advies te kunnen geven...
Cambiar schreef:Misschien zal ze door de training afvallen en past de forty uiteindelijk dan toch, die blijft m'n absolute favoriet van alle zadels waarmee ik ooit gereden heb...