Ervaringen met Lemieux #3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Keebish

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 22:29

Helaas was de ES collectie wel leuk, maarja.. die dekjes zijn gelijk ook duur :+

Pallatin

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 22:34

Ik had 1 kleur van de loires graag in t suède gehad… de suèdes vind ik erg saai, die gaan er niet komen.

LauraNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 23:16

Jullie maken me wel heel erg nieuwsgierig! Iemand die mij een pb kan sturen met de foto's van de nieuwe collectie?

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 23:55

Ik vind die Lime kleur van Eskadron wel heel tof! Maar ik hou zo van het glansje van de Loires en weet niet welk type van Eskadron daar bij in de buurt komt :=

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 23:59

Ik heb net de foto's gezien en vind de nieuwe collectie wel heel leuk! Ben benieuwd wanneer ik ze in het echt kan bewonderen

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 01:47

Ook ik heb de foto’s gezien en vind het tegenvallen. De koper kleurige is leul, maar voor mijn vos mweh.

De donkerste suede vind ik wel iets stoers hebben met dat randje maar of k hem echt ga kopen, geen idee.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 01:53

Websites lekken items natuurlijk niet express. LeMieux is er wel heel erg streng op uiteraard omdat ze het een leuke verassing willen houden maar daardoor krijg je dus logistieke problemen. Je wil namelijk als webshop alle items ingeladen hebben op de website voor de livegang van een product. Bij veel websites is het achter de schermen technisch helaas niet mogelijk om alles af te schermen wat betekend dat collecties daardoor al zichtbaar zijn als je dus op het product zoekt. Hoe meer mensen die pagina vinden hoe meer google hem naar voren ook laat zien in de zoekresultaten. Sommige gebruiken het dus ook stiekem een beetje voor traction te krijgen op hun website. Want door cookies krijg je dan ook weer gerichte advertenties erdoor.

Maarja veel webshops moeten dan kiezen wil ik al de producten hebben ingeladen voor livegang zodat mensen ook kunnen bestellen of pre orderen gelijk of zorg ik dan alles afgeschermd is zodat ik geen problemen krijg met LeMieux.

Ik vind het wel bijzonder dat ze er zo geheim over doen terwijl ze ook gewoon op Spoga staan en bij inkoop voor winkels en webshops ook samples meenemen. Maar het op deze manier lanceren zorgt wel nog steeds voor de grootste commotie dus marketingtechnisch snap ik het helemaal.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 07:07

Het kan prima beide.. Je kunt prima spullen klaar zetten op je website. Dat staat het vast bij nagenoeg alle webshops al. Dat er weer eentje is waar het mis gegaan is is opzich ook niet gek, mensen vergeten wel eens een knopje aan te vinken of iets dergelijks. Ik was eigenlijk op zoek naar de zomercollectie van 24 om te zien of er nog ergens sale was en toen stuitte ik op een afbeelding van de nieuwe collectie. Is echt heel slordig van zo'n shop en echt wel iets wat te voorkomen is. Maar net wat je zegt, misschien doen ze het wel expres. Geen idee of Lemieux daar sancties voor geeft. Ik weet dat om deze reden Europa vaak wat later is in de verkoop van bepaalde games omdat veel webshops toch al dingen gaan versturen om de eerste te kunnen zijn en zo veel te verkopen. En dan verpest je het dus wel voor iedereen. Dus ja, opzet of ongelukje.. Ben benieuwd. Kan beide.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 08:21

Wiwabalia schreef:
Ook ik heb de foto’s gezien en vind het tegenvallen. De koper kleurige is leul, maar voor mijn vos mweh.

De donkerste suede vind ik wel iets stoers hebben met dat randje maar of k hem echt ga kopen, geen idee.

KOPER?? :wow:

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 09:25

Ik vind de nieuwe collectie erg lelijk :')
En de patroontjes vind ik echt niet mooi, vond ik bij de vorige collectie ook al. Zal af en toe misschien nog iets van oude collectie kopen, maar de nieuwe collecties zullen er hier niet meer inkomen helaas. M'n Lemieux verslaving is op z'n retour :')

Juniores

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 09:29

Ik ben nu wel heel nieuwsgierig, zou iemand mij de foto's kunnen sturen in pb?

Koper staat vast heel mooi op mijn schimmel. :D

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 10:03

Ik vond het meer oranje/goud dan koper. Het is een beetje de kleur van een glimmende haflinger :D

Juniores

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 10:08

Ik heb ze inmiddels gezien, ik ben geen fan :+

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 10:10

Ik heb geen koper gezien?

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 10:12

Als je de de op een na laatste foto van Dees' haflinger bekijkt, waar hij in de zon schittert, dan herken je de kleur wel.

(Prachtig dier overigens, daar staan veel LMkleurtjes goed bij :D )

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 11:38

Als brabants ruiterhuis er reels over gaat maken vind ik hem ook wel best :')

Afbeelding
Afbeelding

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-24 12:22

_O- lekker subtiel ja, dan vind ik dat ik ook wel brede kleurbeschrijvingen kan bespreken.

Ik ben heel benieuwd welke naam ze de poepbruine suede gaan geven :+ en boos dat hij niet in de gele kleur van de loire is.
Snap sowieso niet waarom ze niet gewoon dezelfde kleuren aanhouden, ik had gerust de hele collectie gekocht als ze de suedes hetzelfde hadden gedaan qua kleur als de loires.

EDIT: de reel is al wel weer weg volgens mij :Y) ik vind het echt interessant hoe de week voor de release altijd verloopt haha.

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 12:59

mmm.... opzich lijkt het zo juist wel weer interessant die suedes :P

Keebish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 13:18

mooney schreef:
_O- lekker subtiel ja, dan vind ik dat ik ook wel brede kleurbeschrijvingen kan bespreken.

Ik ben heel benieuwd welke naam ze de poepbruine suede gaan geven :+ en boos dat hij niet in de gele kleur van de loire is.
Snap sowieso niet waarom ze niet gewoon dezelfde kleuren aanhouden, ik had gerust de hele collectie gekocht als ze de suedes hetzelfde hadden gedaan qua kleur als de loires.

EDIT: de reel is al wel weer weg volgens mij :Y) ik vind het echt interessant hoe de week voor de release altijd verloopt haha.

Het werkt wel goed, want we hebben ‘t er al ruim over. Hele goede marketing strategie dit :')

Rianne1807

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 13:32

Een Bordeaux rode suede??
Dat zou mooi zijn want die kleur wil ik nog graag

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-24 13:48

Nee, loire is rood. Suede donkergrijs met een rood biesje (dus oornetje maar dan omgedraaid in detail en hoofdkleur)

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 14:11

Ik vrees dat het rood eigenlijk gewoon een herhaling is van Rioja, maar dan nu met gekleurd biesje. En dat blauw vind ik wel behoorlijk Atlantic, niet nieuw iig.

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 14:49

Wat een ‘aparte’ kleurtjes. Ik kan nu niet zeggen wat ik er van moet vinden :')

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 15:03

Ik vind die gele suede alsof een kind een luier volgekakt heeft :=

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 15:09

Welke knurft heeft besloten dat de piping en bies andere kleuren moeten zijn?!?! :roll:

Ik vond de Lemieux juist zo fijn omdat ze een kleur hebben zonder poespas..