Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Haf_Woezel schreef:ik kom ook nog met een last chance![]()
anders hoop ik ze zondag op de 2dehands beurs (BE) kwijt te zijn*bid*
- ES back edition met nieuwe peesbeschermers (1x gebruikt) en strijklappen(nooit gebruikt) van (merk vergeten)
2x gebruikt (dekje) np: 89.95 + 49.95
Mag weg aan €100 excl verzenden of dekje apart aan €65
- ES golden brown met BR peesbeschermers full
4x gebruikt
aangekocht aan 85 + 24.95= mag weg aan €75 excl of dekje apart :€ 65
- ES Purple gold
5x gebruikt, mag weg aan € 60 excl
alles Full dressuur
op dekjes hangen nog de plakkertjes over het embleem en zijn nog nooit gewassen (en dat is ook niet nodig)
ik ben van BELGIE! verzendkosten zijn €8.50 naar een DPD pickupshop of € 12 aan huis (maar ik raad het eerste aan)
bij meerdere kunnen we eventueel een beetje van de prijs afdoen.
Foto's kan ik voorzien in pb. maar alles is gewoon amper gebruikt.
Stormy1234 schreef:Combineren jullie je dekjes altijd met peesbeschermers of met bandages?
MyWishMax schreef:Ik niet. Bandages gebruik ik niet vanwege de nadelen voor paard. Peesbeschermers gebruik ik maar 1 bepaald model, ook vanwege welzijn en gezondheid van paard en die zijn er maar in 2 of 3 kleuren.
Die br Peesbeschermers waren altijd fijn, maar op advies van da gebruik ik ze niet meer dus heb ik alleen nog maar wit en zwart. Hopelijk binnenkort bruin erbij.
ivy_power89 schreef:Stormy1234 schreef:Combineren jullie je dekjes altijd met peesbeschermers of met bandages?
Bandages gebruik ik erg weinig, vind het teveel gedoe om ze om te doen haha
En het is niet erg bevorderlijk voor de pezen, dus meestal zeg ik, setjes zaterdag (al gebeurd dat de laatste tijd echt te weinig)
Ik heb voor mijn paarden beschermers van Lemieux gewoon in het zwart, daar heb ik dan niet speciaal kleuren bij de dekjes voor......