Ania schreef:anoukwendy schreef:Ik hou echt van de golden brass
Ik heb een ps moss gevonden, vind hem echt gaaf maar toch twijfel ik ergens. Ze wil 45€ hebben dus niet duur
Dat is echt niet veel geld! Niks stuk?
Nee hoor, nieuwe staat
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphara schreef:Nessie schreef:Chique dat groen!
Ik heb hier peesjes binnen in de kleur Terracotta van Kramer, passen mooi bij de rose.
[ [url=m/tQSgaH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je een link van die beenbeschermers, ik kan ze niet vinden bij Kramer.
Roulette_ schreef:Zowel bij de velvets als bij de ruffles wacht ik tot ze in een kleur komen die ik echt mooi vind, nog niet heb en goed bij mijn paard staat. Vind ze best mooi, maar niet in iedere kleur.
Op verzoek vandaag met de Golden Brass gereden, blijft een van mijn favorieten. Ben alleen nog op zoek naar matchende kleding, heeft iemand hier al een shirtje gevonden dat past? (Geen zwart)
[ Afbeelding ]
anoukwendy schreef:Ik hou echt van de golden brass
Ik heb een ps moss gevonden, vind hem echt gaaf maar toch twijfel ik ergens. Ze wil 45€ hebben dus niet duur
Nessie schreef:Chique dat groen!
Ik heb hier peesjes binnen in de kleur Terracotta van Kramer, passen mooi bij de rose.
[ [url=m/tQSgaH.jpg]Afbeelding[/url] ]
anoukwendy schreef:Ben ik de enige die niet echt iets met die velvets heeft?ze lijken ook totaal niet op de produktiefoto’s?
Daphara schreef:Dat schemerige winterlicht is echt niet handig om de kleuren goed vast te leggen. Maar hier de ES Emerald met de PS Jade in vergelijking.
[ [url=m/gjAQsa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/x7qb3c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZHgLAR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Yt2fS3.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hier met LeMieux Peacock oornetje erbij
[ [url=m/QXrxD1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Matheno schreef:PS Moss is bij mij 1 van mijn favorieten. Vind hem echt prachtig!
[ [url=m/VSSJQz.jpg]Afbeelding[/url] ]