LisaaSophie schreef:Ik vind de snugboots dus echt helemaal niets![]()
Heb ze nu iets van 3 keer gebruikt, maar elastiek is na 3 dagen rekken om een fles fijn nog te strak (elastiek gemeten en was na rekken maar 0,5 cm langer) en vind de benen er gewoon even warm onder worden als onder mijn simpele beschermertjes... Dus die van mij gaan te koop, echt jammer want had echt verwacht dat ze fijn zouden zijn...
Maar heb je dan misschien niet de verkeerde maat? Dat je bv beter de beenbeschermers voor achter op het voorbeen gebruikt omdat die breder zijn.
Ik heb maat M front en behind voor een p.r.e. van 1.60 met slanke benen en heb juist dat ik de elastieken wat te lang vind. Zeker bij het achterbeen (de onderste). Dus ik hoop dat de elastieken niet uitrekken want het gaat nu net.
Qua hoogte en gebruik vind ik ze erg fijn. Benen zijn nog iets warm maar bijlange na niet zoals bij mijn andere beschermers. Ook zijn de snug boots binnen 10 minuten weer droog. Vind ze ook erg gemakkelijk aan en afdoen. Het klippen werkt veel fijner dan klittenband en zijn gemakkelijk schoon te maken.
Heb ze pas een week dus ben wel benieuwd hoe ze zich houden op de langere termijn. Iemand daar ervaring mee?