Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
missanita84 schreef:ja ik hing wel een paar keer aan de telefoon om het op te lossen ,maar uiteindelijk zei de beste man , dat het waarschijnlijk aan het singelen ligt om dat de stoot hoger/verder naar voren is als bij de london. ook vroeg ik om andere inlagen en pommel maar hij zei dat het opgemeten was, het zo goed moest liggen.
al met al een btje raar, Maar wel erg jammer ,want ik reed er verder zo mee weg
Kwetal schreef:Oshaa, vergeet niet dat er onder de achterste 15cm (minimaal) van de Ghost geen druk is, tenzij jij voluit op de cantle zit en gezien je profiel (is dat nog actueel?) zou je misschien ook nog in een piccolo passen?
Qua lichtrijden... op welk ringetje zitten de beugelriemen?
TinePine schreef:Dat ben ik met je eens kwetal maar de opmerking van oshaa was dat het zadel naar achteren schoof tijdens het rijden. Als ik dan op de foto kijk waar het terecht is gekomen na het rijden ligt het daar precies achter het schouderblad. De afdruk van het kussen zit zo te zien precies achter de de punt van het schouderblad. Voor zekerheid moet je palperen. Met opzadelen is het denk ik te ver op de schoft gelegd en tijdens het rijden heeft het schouderblad het zadel misschien wel naar achteren gedrukt. Op de goede plek neergelegd.