Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zooist

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 14:35

Helemaal eens Anouk!

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 14:44

oh ik hoefde er niet om te vragen, hij kwam gelijk al met een zadel aanlopen :D

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 14:52

Ik was hoogst verbaasd dat ik toen een leenzadel kreeg.
Ik dacht; dat word ff zonder zadel rondhobbelen!
Was het ook echt niet gewend & vind het ook een hele goede services :D

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 15:12

Anoukie schreef:
Misschien ben ik heel onaardig, maar ik vind het ook echt geen vanzelfsprekendheid dat een zadelmaker een tijdelijk "leen" zadel voor iemand regelt, op iedere dag van de week. Het is mooi als het kan, als extra service, maar ik kan me soms best ergeren aan hoe mensen hier in dit topic over hem en zijn service praten.

Moest het toch kwijt :o.

100% eens :j

nien81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 15:30

Anoukie schreef:
:j

Moet je eens proberen bij een ander ruiterhuis, eens kijken hoe ze reageren als jij verwacht dat ze op zondag met een ander zadel komen tot jouw zadel klaar is...

Inderdaad! Ik heb tot nu toe niks gepost (ben eerder een meelezer) en ik moet even kwijt dat ik zijn service echt top vind! Een leenzadel (en dit zonder enige kost!) is echt niet zo simpel om te krijgen (en zeker niet als je ziet dat het halve bokttopic hier met een leenzadel van hem rijdt in afwachting van de levering van het ABzadel) Heeft die man eigenlijk nog zadels om te verkopen als 2dehands vraag ik mij soms af := Ik ben ondertussen 4 weken aan het wachten op mijn ABzadel en heb ook van hem een leenzadel gekregen (had dit op voorhand gevraagd. moest mijn paard zijn rug een beetje beschrijven en hij bracht er een stuk of 7 mee) Ik woon in België dus het is ook niet even bij de deur om, als er geen één zadel zou passen, nog een ander zadel te komen afgeven. Ik vind het zeker geen service die maar als normaal moet worden beschouwd en ben echt blij met Arno!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 15:32

lovesFIRE schreef:

Maar ik verbaas me nog steeds over jouw houding in het "leenzadel" verhaal. Jij maakt Arno verantwoordelijk voor het oplossen van jouw problemen. Ik kan dat echt niet begrijpen :n.

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 15:35

Anoukie schreef:
lovesFIRE schreef:

Maar ik verbaas me nog steeds over jouw houding in het "leenzadel" verhaal. Jij maakt Arno verantwoordelijk voor het oplossen van jouw problemen. Ik kan dat echt niet begrijpen :n.

Dat idee had ik nou ook.

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 16:05

Anoukie schreef:
lovesFIRE schreef:

En daarom zei ik laatst dat 't misschien een idee was om je planning wat aan te passen :) het is al fantastisch te noemen dat hij probeert, en vaak ook slaagt, ieder probleem op te lossen. Ik vind het een beetje oneerlijk om zo af te geven op iemand die zo hard werkt.

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 16:33

Anoukie schreef:
Misschien ben ik heel onaardig, maar ik vind het ook echt geen vanzelfsprekendheid dat een zadelmaker een tijdelijk "leen" zadel voor iemand regelt, op iedere dag van de week. Het is mooi als het kan, als extra service, maar ik kan me soms best ergeren aan hoe mensen hier in dit topic over hem en zijn service praten.

Moest het toch kwijt :o.

Ik hoop dat dit niet naar mij bedoeld is?

De reden dat ik een leenzadel zou vragen is omdat mijn huidig zadel langs geen kanten meer past. Ik stap erop en het ligt onmiddellijk meters te ver naar voor waardoor het gaat knellen bij mijn paard z'n schoft én waardoor hij ondertussen ook al wat ingevallen is.
Ik denk dat jullie wel kunnen begrijpen dat ik er dan niet nog eens 8 weken mee ga rijden voor ik mijn nieuw zadel heb..

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 16:37

Het geldt wat mij betreft voor wie zich aangesproken voelt :o.

Ik vind te allen tijde dat jij zelf verantwoordelijk bent voor een goed zadel op je paard en dat het een super service van Arno is dat hij hierin meedenkt en helpt. Dat zou wat mij betreft nooit een vanzelfsprekendheid moeten worden. Ik kan niet vanaf hier merken of jij dat vindt of niet. Maar dat merkte ik bij bijv. lovesFIRE wel :).

EliseS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 16:38

@Anoukie

Helemaal mee eens! Hij kan het immers niet ruiken dat je een leenzadel nodig hebt :D en goede service is zeker niet vanzelfsprekend.

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 16:43

Een beetje belachelijk dat je gaat lopen zeuren om een gratis leenzadel dat niet helemaal top zit (wat ook niet zo gek is want het is even een noodoplossing). Het is al netjes dat je uberhaupt wat krijgt ook nog eens zonder borg oid, en je weet van te voren wanneer je die zadel-afspraak maakt, niet erg slim om dan een wedstrijd in de achterliggende periode te plannen.

Ik kreeg overigens ook zo een leenzadel, ik wilde er wel eventjes voor dat tijdje een wintecje op leggen die ik zo op stal kon pakken maar dat vond arno een slecht plan en ''dat zat toch voor geen meter'' dus kreeg ik een kieffer van hem :D

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 16:48

Anoukie schreef:

Ik vind te allen tijde dat jij zelf verantwoordelijk bent voor een goed zadel op je paard en dat het een super service van Arno is dat hij hierin meedenkt en helpt. Dat zou wat mij betreft nooit een vanzelfsprekendheid moeten worden. Ik kan niet vanaf hier merken of jij dat vindt of niet. Maar dat merkte ik bij bijv. lovesFIRE wel :).

Tuurlijk ben je zelf verantwoordelijk voor een goed passend zadel voor je paard en dat is net waarom ik zaterdag een afspraak met hem heb, omdat mijn huidig zadel niet meer past. ;) En om te voorkomen dat mijn huidig zadel nog meer schade aanricht dan het al gedaan heeft zou ik een leenzadel vragen. Dat hij dat doet is helemaal geen vanzelfsprekendheid, maar als hij die service aanbied kan het geen kwaad om het hem te vragen, toch? ;) Kan hij zelf nog beslissen of je het echt nodig hebt.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 16:50

Ik ben zelf helemaal fan van Arno :D
Echt goede service met die leenzadels, ik wist niet dat ik een nieuwe nodig had. Hij vroeg of ik een leenzadel wou en had er 1 bij die er mee door kon dus dat was wel fijn, tot dat hij 2 weken later kwamen met een goed passend zadel die ik dus gekocht heb.
Hij vroeg toen ook meteen of er nog problemen waren met de 2 zadels die hij voor mijn andere had opgevuld; in tegen deel zelfs heb een heel ander paard.

EliseS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 16:55

Daarom is een goed zittend zadel zo belangrijk! ;( Daar weet ik helaas alles van O:) vandaar dat ik het nu maar echt goed laat doen,ipv mn oude zadel weer aan te laten passen, ben ik gelijk klaar voor (hopelijk) vele jaren, al moet een zadel zo om het half jaar wel even gecontroleerd worden natuurlijk.
En tot hij komt :D lekker longeren

Nexus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 16:57

Katyatje schreef:
Anoukie schreef:

Tuurlijk ben je zelf verantwoordelijk voor een goed passend zadel voor je paard en dat is net waarom ik zaterdag een afspraak met hem heb, omdat mijn huidig zadel niet meer past. ;) En om te voorkomen dat mijn huidig zadel nog meer schade aanricht dan het al gedaan heeft zou ik een leenzadel vragen. Dat hij dat doet is helemaal geen vanzelfsprekendheid, maar als hij die service aanbied kan het geen kwaad om het hem te vragen, toch? ;) Kan hij zelf nog beslissen of je het echt nodig hebt.

:= Maar dan had je toch gewoon eerder de zadelmaker langs moeten laten komen?

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 17:11

Nexus schreef:
Katyatje schreef:

:= Maar dan had je toch gewoon eerder de zadelmaker langs moeten laten komen?

Weet je hoe lang ik getwijfeld heb voor een zadel van Arno te kopen?
Te lang, want de gedachte om meer geld uit te geven aan mijn zadel dan destijds aan mijn paard is behoorlijk confronterend.
Verder heb ik hier al gezegd dat ik al lange tijd amper rij juist omdat ik (ja ik) te laat gemerkt heb wat mijn huidig zadel aangericht heeft. Ik ben niet degene met alle verstand van zadels en zag niet wat er aan de hand was voor het in het oog sprong. ;)

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 17:11

Anoukie schreef:
lovesFIRE schreef:

hij stuurt nu al een zadel op , dus het is opgelost ;)

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 17:18

Moet zeggen dat het mij ook al opviel en ik me hier volledig bij aansluit.
Ik heb maanden niet kunnen rijden op 1 van onze paarden door zadels die verkeerd aangemeten waren en dus niet goed liggen.
Ik ga echt niet met een zadel rijden dat niet goed ligt, dan maar 'even' vrij, en toen Arno kwam bood hij zelf aan over de leenzadels, echt top! En mijn paard heeft al een jaar niet zo fijn gelopen als nu! Echt topservice, kan niet anders verwoorden!
Maar ik vind het inderdaad ook een beetje asociaal om een ander leenzadel te willen hebben omdat het niet lekker zit.. Wees blij dat je een leenzadel krijgt ;)

sorry, dat moest ik even kwijt :P

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 18:10

Mijn leenzadel zat ook niet lekker maar ja, dat was niet anders, het lag in ieder geval goed op mijn paard, dat vind ik dan ook het belangrijkst.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 18:46

lovesFIRE schreef:
hij stuurt nu al een zadel op , dus het is opgelost ;)

Hij is ook echt knettergek zeg :') .

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:44

dit is nu al de derde keer dat hij mijn zadel meeneemt, heb dr dus nu wel een beetje genoeg van :P
en ik ga lessen en heb wedstrijd bij stal brons http://www.brandt-zadels.nl/Frame%20links.htm
haha dus hij zal dr geen probleem van maken :P

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:24

Dan nog, ik heb ook tig wedstrijden, lessen, noem het maar op af moeten zeggen, maar omdat het zadel op mijn paard niet goed lag had een ander daar niet de dupe van hoeven zijn ;)

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:05

nix dan nog ?
hij stelde toch zelf voor om het zadel op te sturen ?
en ik moest wel weten of ik dan een zadel heb voor mn les/wedstrijd.
en hy zei dat ik dat heb dus. anders had ik het voortijdig afmoeten zeggen.
maar dat is neit nodig zei die ;)

Basic_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:21

Ja ik snap wat je bedoeld, maar die man die werkt ontzettend hard, heeft het ontzettend druk. Ik zou het niet eens durven vragen om zo iets simpels :o