Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moonfish13 schreef:Ik vind het nog steeds een mooi hoofdstel..
Alleen jammer van de prijs nog steeds..
moonfish13 schreef:Weet je wat de pest is? Vlak voor de Micklem uit kwam heb ik een duur passier hoofdstel gekocht.
Dat houd me ook een beetje tegen.
Eigenlijk zou ik die van de ruitersportshop wel eens in mijn handen willen hebben.
Het scheelt wel even 100 euro.
Tatyana schreef:@moonfish13: Daar zijn in dit topic al een aantal erg negatieve reacties op. onder andere 1 waarvan de neusriem? was afgebroken...
Ook qua leerqualiteit is het een stuk minder.
moonfish13 schreef:EDIT: ik heb er even een mailtje uitgedaan richting de ruitersportshop.
Even wat maten vragen, en of het mogelijk is retour te zenden als het niet past of ik het niets vind.
QueenD schreef:Bedankt Myca en Margriet, ik moet eerlijk zeggen dat ik eergisteren door dit topic enthousiast geworden ben over het hoofdstel want ik wist echt niet dat ie op de markt was![]()
ja en in de western zal je m niet zo snel tegenkomen denk ik. Maar als het niet veel uitmaakt qua maat dan ga ik voor een full. Klopt het dat je de teugels er apart bij moet kopen ?
Schangah schreef:moonfish13 schreef:Ik heb trouwens gezocht op internet, maar het hoofdstel is echt nergens goedkoper te krijgen als 130 euro.
Als iemand een multibridle te koop heeft in maat full hoor ik het graag.
Je zou josie hier op bokt nog kunnen vragen