Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
minouesmee schreef:Heeft iemand misschien hier een dekje in de kleur dove? En daar van een goede foto?
Ik heb er een op marktplaats gezien, in de advertentie staat dat er glitters in zitten maar als ik Google op de kleur kom ik op een gewone grijze pad zonder glitters?
minouesmee schreef:Heeft iemand misschien hier een dekje in de kleur dove? En daar van een goede foto?
Ik heb er een op marktplaats gezien, in de advertentie staat dat er glitters in zitten maar als ik Google op de kleur kom ik op een gewone grijze pad zonder glitters?
Marrit13 schreef:minouesmee schreef:Heeft iemand misschien hier een dekje in de kleur dove? En daar van een goede foto?
Volgens mij is dat de sparrow. Als je de adv bedoelt waarin taupe kleurig aangegeven wordtDove is echt grijs.
x_ankieee schreef:Als iemand nog twijfeldeHij is echt super! Zal ook even een foto maken als ik met de Candy pink heb gereden, dan is te kleur vast nog beter te zien!
[ [url=m/Oyf7LF.jpg]Afbeelding[/url] ]
elinexlevi schreef:Weet iemand welke kleur/collectie is met het PO nummer: 55135. Als ik het intyp komt er niks naar boven. En zie alleen 55134 maar dat is de AW2017.
Het is een blauwe mockneck dus het moet sws een winter collectie zijn