Is ps en es van dezelfde leverancier? Dekjes van de foto lijken zo veel op elkaar alleen de kleur verschilt of zijn er nog meer verschillen tussen ps en es dekjes?
Lottekuhh_x
Geplaatst: 05-10-19 00:48
Volgensmij niet, maar de dekjes lijken wel enorm veel op elkaar. Es heeft een andere logo aan beide zijden van het dekje, ps maar aan een zijde. Es heeft klittebandjes aan de voorkant, ps heeft deze niet maar heeft daar een verdikking. Tot slot heeft es ook klitteband bij de singellus wat ps niet heeft. Dat waren de verschillen wel denk. Oja en dat cob dekjes van Es rond lopen aan de onderkant ipv hoekig/puntig, in tegenstelling tot de full size.
Verder lijken ze vrijwel identiek
anoukwendy
Geplaatst: 05-10-19 07:09
Ps heeft wel degelijk singellussen, die van mij wel igg.
Heb nu ook de jade en wine besteld met bandages, echt heel slecht maar ze hebben 20% korting op de site zelf
Lottekuhh_x
Geplaatst: 05-10-19 09:56
Jaa, dat klopt. Ik bedoelde eigenlijk dat ze allebei die lussen hebben, alleen die van es kan je open doen omdat die klittenband heeft. Beetje verkeerd verwoord.
Ik word echt hebberig van al die kortingsacties maar ga dit keer toch niks meer kopen. Ben wel benieuwd naar de foto's van jullie