Diertjec schreef:Voor de geïnteresseerden, ik verkoop mijn recuptex, maat 205, gewassen, maand gebruikt, maar wel wat gebruikssporen (als in, veulen heeft op het deken staan kauwen)
Merrie wordt goed pissig als ik de deken op wil leggen, vermoed dat het komt doordat ie te groot is. Daarom dus te koop
Voor de rest zag ik wel redelijk verschil nadat ze hem 1,5 uur op had
Hoiii heb je hem nog tekoop??
Zo ja wat is je vraagprijs??
Groetjes Irene
)
. aar vind de praktijk ervaringen van bokt altijd erg prettig
. Hoop dat er iemand op bokt ervaring heeft met melanomen en een therapie deken.
. Maar dat is mijn woord interpretatie ervan hoe zij het hier uitlegt. Ook in mijn omgeving zie ik sommige die er fan van zijn (2) alleen krijg niet echt een concreet antwoord van hun behalve dat het warm word en spieren losser?. Als ik mijn 200 grams "gewoon"deken erop gooi word het ook warm. Spieren losser? dan stap je wat langer/ strecth oefeningen. Reclame die is er zeker geweest met alle Paarden Youtubers/Blogs die het product aanbevelen. Zo zat mijn gedachten gang hierin, maar natuurlijk ieder zijn ervaring en mening vandaar dat ik het vraag.
Het is nu dicht, daar ben ik wel blij mee. Ik kan hem dus niet meer onder houden snachts. Nu bedenk ik me, ik heb een smartex, misschien kan ik dat klittenband wel aan elkaar maken zodat ie niet meer naar achteren kan schuiven? Iemand dat al geprobeerd?