Ziet er mooi uit, dekt goed na een paar lagen. Alleen had ik kreukels gekregen in t leer waardoor t er nu niet uit ziet. (Gedaan op een stukje oefen leer)
PrizTwir
Geplaatst: 13-02-14 19:10
Hmm oké dan moet ik er denk ik maar goed over nadenken! Hoe ontvetten jullie laarzen? Is dasty 'hardnekkig' genoeg?
Mocht iemand interesse hebben, ik heb nog n klein potje van pale blue en cognac liggen, en eentje van de satin finisher. Eventueel ook nog n kwastensetje. Ik ben niet meer van plan om ze te gaan gebruiken dus heb hier alles nu ongebruikt liggen
Dank je Suus. Hier de foto's van mijn blauwe laarzen.
Calanddra
Geplaatst: 14-02-14 00:35
Calanddra schreef:
Mocht iemand interesse hebben, ik heb nog n klein potje van pale blue en cognac liggen, en eentje van de satin finisher. Eventueel ook nog n kwastensetje. Ik ben niet meer van plan om ze te gaan gebruiken dus heb hier alles nu ongebruikt liggen
kunnen jullie je tuigage überhaupt nog wel vetten na het verfen?? lijkt me zonde om te verfen en dan niet meer te kunnen vetten en dat je tuigage gewoon uitdroogt en afbreekt omdat t kneiterhard word
Mijn kieffer zadel is ook klaar! Op sommige plekken was het leer een beetje groenig/grijzig geworden.. Dus ik heb hem weer opnieuw zwart gemaakt. Dit heb ik gedaan met indringverf. Omdat het niet helemaal mooi opgedroogd was heb ik er hierna nog een matte finisher overheen gedaan, nu is hij weer als nieuw! Zal straks even foto's posten