Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Friso_lover schreef:http://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwM ... ~60_85.JPG
Heeft dit zadel verplaatsbare beugelophanging? Heb niet zoveel ervaring wat dat betreft
Friso_lover schreef:http://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwM ... ~60_85.JPG
Heeft dit zadel verplaatsbare beugelophanging? Heb niet zoveel ervaring wat dat betreft
Akke_sSpring schreef:Lijkt me geen domme vraag, juist slim! Beter dan dat je gewoon lekker begint in te vetten en de boel vervolgens flink om zeep helpt. Ik kan je alleen geen antwoord geven op je vraag maar dat kunnen anderen dan weer wel
pmarena schreef:Stella is inderdaad gewoon DryTex, kunstleder dus
Zijn nooit in leder gemaakt, althans niet dat ik weet, zou in theorie best kunnen dat een importeur elders in de wereld er een paar in leer besteld heeft... maar kans lijkt me heel erg klein gezien je dan net zo goed gewoon de Cherokee kan kopen
Ik heb wel op Bokt de tip gezien dat mensen hun kunstlederen zadels schoonmaken met lederdoekjes van de Action omdat dat super zou werken, mooi schoon en glanzend enzo
[***] schreef:jokari schreef:Oordopjes tegen het kraken ?
Voordeel is wel dat ze mij nooit kwijtgeraken, als ze niks meer horen kraken dan moeten ze komen zoeken![]()
Maar toch .. als je lekker rustig alleen in het bos rijdt om te genieten van de natuur is dat soms wel storend
Tamaar88 schreef:Hey mensen,
ik lees dit topic altijd stilletje mee.
Maar nu heb ik een vraagje.....
Ik ben nu een paar weken in het bezit van een Barefoot Arizona western zadel.
Dat is het eerste boomloos zadel en het eerste western zadel wat ik voor mijn KWPN merrie heb.
Nu wil ik alleen een andere singel. Omdat de gene die erbij zit niet helemaal lekker zit.
Maar welke singel raden jullie aan en welke maat is ongeveer te vergelijken met een maat Full?
Hopelijk kunnen jullie me helpen
Kirsha schreef:Hoe kan het dat iedereen van die korte singeltjes heeft? Mijn merrie is 1.50 en inmiddels absoluut niet meer dik, maar ik heb toch nog minstens 60 cm voor haar nodig. Zie heeeel veel mensen die toe kunnen met 45/50 cm, hoe doen jullie dat(niet dat het wat uitmaakt)