Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
2005 schreef:Zijn er eigenlijk mensen die voor dierenartsen / onderzoeken daadwerkelijk te horen hebben gekregen dat Wow niet goed is voor de rug? En dan ook onderbouwd. Hoor vaker van dit soort verhalen, maar nooit onderbouwd.
2005 schreef:Zijn er eigenlijk mensen die voor dierenartsen / onderzoeken daadwerkelijk te horen hebben gekregen dat Wow niet goed is voor de rug? En dan ook onderbouwd. Hoor vaker van dit soort verhalen, maar nooit onderbouwd.
Getup schreef:In een vorig topic werd er ook vermeld, dat een dierenarts in bodengraven zou hebben gezegd, dat vele rugproblemen een wow als oorzaak zouden hebben. Um..huh? Maar of daar nog echt goede argumenten genoemd werden...?
Heb voor het kopen van mijn wow mijn ogen open gehouden en een paar mensen met wow gevolgd. Die waren toevallig allemaal erg tevreden...sinds 6 jaar.
Nouvel schreef:2005 schreef:Zijn er eigenlijk mensen die voor dierenartsen / onderzoeken daadwerkelijk te horen hebben gekregen dat Wow niet goed is voor de rug? En dan ook onderbouwd. Hoor vaker van dit soort verhalen, maar nooit onderbouwd.
ik heb het nog nooit gehoord, niet van de fysio, niet van de osteo, niet van de dierenarts...
2005 schreef:Is geen rare vraag Babybeertjes. Het gaat niet om voor- of tegenstanders. Ik ben opzoek naar argumenten wáárom het dan slecht is. Tot nu toe ken ik geen tegenstanders die dit goed kunnen uitleggen. Bij sommige boomloze zadels kan je dit bijvoorbeeld wel vinden, zelfs met wetenschappelijke onderbouwing.