anders mail je dat meisje even over haar ervaringen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Swift schreef:Alle simpele shetlander zadeltjes zijn in principe boomloosIk heb een wintec educatief, dat is dus ook een boomloos zadeltjes met verplaatsbare kussens en een harde pommel. Ik vind het een mooi degelijk zadeltje en mijjn dochter kan er heel mooi op zitten.
1Farah schreef:ik overweeg ook om een boomloos zadel aan te schaffen. Heb nu een county competitor die ik weg wil doen omdat ik meer zonder als met rijd.
Zijn er ook ervaringen van mensen die gewend zijn om zonder zadel te rijden. Hoe zit dan een boomloos zadel, of beter een bare-back pad?
ilsexxx schreef:Hey,
Ik heb nu een wintec wide zadel voor een brede fries die ik verzorg. Echterwil ik graag meer richting dressuur of boomloos. Maar nu zit ik enorm te twijfelen of ik een boomloos zadel zal aanschaffen of een boomzadel. Dit omdat boomloos vrij breed zit heb ik begrepen, en ook een artikel heb gevonden over dat boomloos juist niet goed is voor de paardenrug (?)
Ze heeft boommaat 34/35, en is echt rondgeribt. Misschien weten jullie watik het beste kan kiezen?
Alvast bedankt!