Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb wel maat cob genomen voor mijn fries en dat past goed. Een full zou haar veel te groot zijn.
Welke maat heeft hij van halsters enzo? Pops schreef:Je zegt dat het een verzorgpony isWelke maat heeft hij van halsters enzo?
Mijn paard heeft altijd een gewone COB-maat en met de Rossner was dat niet anders... Stond allemaal gewoon op het middelste gaatje. Ik gebruik nu een ander COB-hoofdstel, van het merk LJ, en daar staat alles zelfs kleiner, dus de COB-maat van LJ valt groter dan die van de Rossner...
anoniempje1 schreef:Pops schreef:Je zegt dat het een verzorgpony isWelke maat heeft hij van halsters enzo?
Mijn paard heeft altijd een gewone COB-maat en met de Rossner was dat niet anders... Stond allemaal gewoon op het middelste gaatje. Ik gebruik nu een ander COB-hoofdstel, van het merk LJ, en daar staat alles zelfs kleiner, dus de COB-maat van LJ valt groter dan die van de Rossner...
Nou zij heeft een paar 'cob' halsters, maar dan wel allemaal strakste gaatje
anoniempje1 schreef:anoniempje1 schreef:Ik las ergens dat als je maat full/cob hebt dat je dan beter maat cob kunt nemen, maar ik heb een verzorgpony, die heeft een hoofdstel maat cob, alles op t bovenste gaatje, zou deze dan misschien beter maat pony kunnen nemen of gewoon maat cob?
kwa maat vind ik hem wel groot vallen maar ik had eigenlijk een cob moeten hebben en vind de frontriem niet heel groot maar de rest is wel lomp groot voor mijn knollie
. Sorry, flauw