Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pops schreef:Je zegt dat het een verzorgpony isWelke maat heeft hij van halsters enzo?
Mijn paard heeft altijd een gewone COB-maat en met de Rossner was dat niet anders... Stond allemaal gewoon op het middelste gaatje. Ik gebruik nu een ander COB-hoofdstel, van het merk LJ, en daar staat alles zelfs kleiner, dus de COB-maat van LJ valt groter dan die van de Rossner...
anoniempje1 schreef:Pops schreef:Je zegt dat het een verzorgpony isWelke maat heeft hij van halsters enzo?
Mijn paard heeft altijd een gewone COB-maat en met de Rossner was dat niet anders... Stond allemaal gewoon op het middelste gaatje. Ik gebruik nu een ander COB-hoofdstel, van het merk LJ, en daar staat alles zelfs kleiner, dus de COB-maat van LJ valt groter dan die van de Rossner...
Nou zij heeft een paar 'cob' halsters, maar dan wel allemaal strakste gaatje
anoniempje1 schreef:anoniempje1 schreef:Ik las ergens dat als je maat full/cob hebt dat je dan beter maat cob kunt nemen, maar ik heb een verzorgpony, die heeft een hoofdstel maat cob, alles op t bovenste gaatje, zou deze dan misschien beter maat pony kunnen nemen of gewoon maat cob?