Hier in blush vandaag.

Matcht ook met m’n zweetdeken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samantha_ schreef:Ja vind m ook heel mooi staan!
Hier in blush vandaag. [ [url=m/GQcreD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Matcht ook met m’n zweetdeken
[ [url=m/KKNNEP.jpg]Afbeelding[/url] ]
billionache schreef:Mijn Mamba Latte is ook binnenheb voor de Coffee ook nog beenbeschermers erbij en bij de Latte bandages.
[ [url=m/c0OLs4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is het trouwens standaard bij PS dat bandages worden geleverd in een kartonnen doosje (ipv bijvoorbeeld bij ES in een plastic opbergtas met rits). Is nl de eerste keer dat ik bestel en had van een 'duurder' merk zoals PS toch een degelijkere opbergtas verwacht ookof is het omdat ik ze in de sale heb gekocht?
Roulette_ schreef:Hangt van de prijs af, dacht dat die rond de zomer opnieuw wordt uitgebracht. Dat betekend waarschijnlijk dat er zeker vraag naar is, maar ook dat met een paar maanden extra geduld iedereen hem nieuw kan kopen.
Bestellingen bij PS zijn heel wisselend. Meestal wel binnen een paar dagen verzonden, maar hoorde hier ook wel mensen die meer geduld moesten hebben. Als je het snel nodig hebt zou ik ergens anders bestellen.
Edit: mijn PS bestelling is net binnen, woehoe. Taylor legging is wat dun, maar zit wel goed. Alex shirt in dim blue is een stuk donkerder dan ik had verwacht (gelukkig wilde ik die niet per se met iets matchen). Nathalie broek heb ik zo de kast in geschoven, naast de andere vier, mijn oudste begint iets te slijten dus ik kon de sales prijs niet weerstaan
billionache schreef:Mijn Mamba Latte is ook binnenheb voor de Coffee ook nog beenbeschermers erbij en bij de Latte bandages.
[ [url=m/c0OLs4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is het trouwens standaard bij PS dat bandages worden geleverd in een kartonnen doosje (ipv bijvoorbeeld bij ES in een plastic opbergtas met rits). Is nl de eerste keer dat ik bestel en had van een 'duurder' merk zoals PS toch een degelijkere opbergtas verwacht ookof is het omdat ik ze in de sale heb gekocht?