gewoonmarie schreef:MissJG schreef:Hmm helaas nog net geen vip bij RG.
Gaan ze alleen als set? Wel benieuwd naar de prijs.
Wat ik zag hoeft het geen set meer te zijn
Ohh nou hopelijk is die er dan nog zodra ik kan bestellen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphara schreef:Lindor92 schreef:Heeft iemand toevallig een vergelijkingsfoto met ps Jade en Atlantic? Ze lijken los van elkaar veel op elkaar.
[ Afbeelding ]
De PS Atlantic is dezelfde kleur als de ES Amazonite/Emerald de Jade is net een tint lichter. Ik zal morgen de PS Jade even naast de ES Emerald voor je leggen.
Lindor92 schreef:Heeft iemand toevallig een vergelijkingsfoto met ps Jade en Atlantic? Ze lijken los van elkaar veel op elkaar.
Figo88 schreef:Daphara schreef:
[ Afbeelding ]
De PS Atlantic is dezelfde kleur als de ES Amazonite/Emerald de Jade is net een tint lichter. Ik zal morgen de PS Jade even naast de ES Emerald voor je leggen.
Stomme vraag misschien, maar welk merk (PS of ES) en welke kleur is het middelste dekje?
Figo88 schreef:Super bedankt!
Daphara schreef:Figo88 schreef:Super bedankt!
Maar de PS Jade is volgens mij nergens meer te krijgen in full dressuur.
Ik kwam het een paar maand terug echt bij toeval tegen, maar dat was puur geluk, ik zocht er al langer naar.
De PS Atlatic en de ES Amazonite ook niet meer. De enige van de 4 die nog verkrijgbaar is, is de ES Emerald.
Daphara schreef:Lindor92 schreef:Heeft iemand toevallig een vergelijkingsfoto met ps Jade en Atlantic? Ze lijken los van elkaar veel op elkaar.
[ Afbeelding ]
Even verder in het vorige topic gespit, en daar stond een vergelijkingsfoto!
[ Afbeelding ]
Samantha_ schreef:Ik gebruik ook geen andere merken. M’n dochter heeft nog paar dekjes. En eigenlijk gebruikt ze die nooit.
O ik zie net die golden brass op een vos
[ [url=m/Ku4NnN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iriscope schreef:Voor een goed bod mag mijn Jade of Atlantic eventueel weg. Atlantic gaat weg met bandages.
Ze lijken zoveel op elkaar, dat bedacht ik me pas nadat ik de Atlantic ook had aangeschaft.
Ze liggen allebei nog in NL.
Texas02 schreef:Zo vind ik de Golden Brass toch wel weer heel mooiOp sommige foto's vind ik hem echt prachtig, op andere foto's lijkt hij meer richting bruin ipv goud.. Misschien toch zo'n moeilijk te fotograferen kleur.. Is hij in het echt meer goud of bruin? Lijkt hij mooi op een donkerbruin paard?
Roulette_ schreef:Net uitgepakt in mijn woonkamer vond ik de Golden Brass meer bruin dan goud en was ik een beetje teleurgesteld. Op stal op mijn paard vind ik hem echt prachtig en meer richting goud. Staat heel goed op een donkerbruine, kan vanmiddag wel een foto voor je maken?