Lastige kleur zeg! Vind hem wel tof, iemand een vergelijking met de teal? Hij lijkt hier best blauw
R_emkee
Geplaatst: 21-09-19 15:45
Maanlicht schreef:
Ik heb zojuist de Forest Green besteld, ben heel benieuwd! De PS of Sweden Emerald trui heb ik hier liggen, ik hoop dat ie erbij past
Mocht die trui niet er bij passen ik bied me aan [/quote]
Waarvoor?[/quote]
Hahha als je de trui weg doet
R_emkee
Geplaatst: 21-09-19 15:47
Jester_ schreef:
Lastige kleur zeg! Vind hem wel tof, iemand een vergelijking met de teal? Hij lijkt hier best blauw
Vind ik ook idd zo zou ik hem niet halen als die 3cht deze kleur is had gehoopt dat hij donkerder zou zijn
Keizerinnnn
Geplaatst: 21-09-19 17:04
Jester_ schreef:
Hier naast de teal. Dacht kan ik de beschermers erbij kopen van eskadron haha. Maar de teal vind ik feller. Kleur vind ik wel heel mooi. Donkerder zou die meer naar emerald gaan denk ik en die heb ik al. In bak zonder zon was kleur wel donkerder.
Jester_
Geplaatst: 21-09-19 17:18
Ja ik heb de teal en de emerald. Dus dan is het te weinig verschil denk ik haha. Door het biesje lijkt ie vooral anders
_Nicky
Geplaatst: 23-09-19 10:18
Mooie aankopen komen er weer voorbij
Heeft iemand toevallig de Ice coffee van PS en de champagne van ES? Ben heel benieuwd of ze veel verschillen!
Geen idee hoe. Maar ineens heb ik gister de grape besteld. Ik zat op een site en had al besteld voordat ik erover na dacht. Oepsie
Roulette_
Geplaatst: 29-09-19 10:43
CharxHebe schreef:
Ik heb de olive ook binnen . Weet iemand een bijpassend shirt?
Geen idee of het nog te krijgen is, maar ik heb een olijfgroene polo van Pikeur uit de afgelopen zomercollectie die erg leuk bij mijn ES spring olive staat.
Stal_Fiore
Geplaatst: 29-09-19 14:35
Autumnn schreef:
Alleen maar maat cob en jump modellen. Scheelt de cob veel met full?
Ja, cob is echt een beetje richting ponymaat. Ik heb de pistache in cob gehad, maar was precies zo groot als de Pony Dressuur van Eskadeon. Paste niet onder mijn zadel.