Wie heeft er een Custom zadel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 09:13

Sky_As en Talida: Wat vervelend dat jullie niet tevreden zijn, kan me voorstellen dat dit een teleurstelling is na het lange wachten, hopelijk wordt alles goed opgelost.

Fijn dat je zadel in zicht is Vonneke, ik heb maandag van JP begrepen dat die van mij 'in shipping' is en deze week binnen komt. Hij belt mij nog terug wanneer hij dan volgende week kan langskomen *\o/*

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 09:55

Oh maar ik ben niet niettevreden, ik denk alleen dat het beter kan :D

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 21:19

Wat betreft inchmaten en nieuwe zadel moeten ze ECHT ingereden worden. Ik had zelf inchmaat groter dus geen last van gehad. Wel na paar weken pas echt lekker gaan zitten.

Helaas gaat de mijne retour. Heb er geen goed gevoel bij, paard reageert er nog steeds erg kriebelig en boos op en loopt duidelijk beperkter onder het zadel dan hetgeen wat er nu op ligt. (die minder ligt) hoe en wat vervolg gaat zijn weet ik ñog niet...

claucarlien

Re: Wie heeft er een Custom zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:29

Kreeg 3 december bericht dat mijn zadel binnen was. Maar helaas zijn ze de witte stiksels en welting vergeten. Zadel is terug gestuurd. Nu afwachten wanneer die klaar is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:41

Het gaat echt heel goed....

claucarlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:43

Heb het idee dat ze een inhaal slag wouden maken maar een paar foutjes hebben gemaakt helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:46

Als ze enkel foutjes maken in kleuren cq afwerking nog niet zo erg. Als er maar geen fouten komen in verdere productie.

claucarlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:47

Daar heb je helemaal gelijk in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:48

Hoe lang ben je hem nu weer kwijt?

Ik heb gekozen voor helemaal dbruin zonder loops... Ben benieuwd of dat ook mis kan ;)

claucarlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:50

Geen idee. Geloof dat ze willen proberen hem voor het einde van het jaar klaar te hebben.

anita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 09:43

Ik denk dat die van ons ook deze week komt ben heel benieuwd !!

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 09:46

Mijn zadel wordt as dinsdag geleverd! Gelukkig nog voor de feestdagen en de vakantieperiode van custom in kunnen plannen :j

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 10:35

Klinkt inderdaad alsof er wel erg veel fouten in de productie sluipen nu, dat klinkt niet echt hoopgevend.

Daarintegen ben ik nog steeds superblij met mijn zadel.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 11:28

anita schreef:
Ik denk dat die van ons ook deze week komt ben heel benieuwd !!

Welke heb jij in bestelling anita? Voor jezelf of voor je dochter?
Toch gelukt dus, in het begin van het topic las ik dat jullie het niet passend konden krijgen door het singelsysteem... :)

anita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 11:38

Goldie / ja dit is een ander paard :)
De Coda.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 16:07

Ben erg benieuwd! Weet niet welke ik allemaal gepast heb eigenlijk :p Ik ben iig voor de star gegaan, terwijl ik normaal gruwel van een diepe zit :+ Maar voelde helemaal niet gedwongen :)

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 11:06

Ik krijg het leenzadel weer opgestuurd. Ik kan na een week nog steeds geen pas door zitten.
Gisteren van ellende weer mijn zeeeeeeeeeeeeeeeeer oude stubben zadel opgehad, en dat zat gewoon 10 keer beter dan mijn nieuwe zadel. (maar natuurlijk niet zo goed als het leenzadel).

Ik heb a.s. vrijdag wedstrijd. En aangezien ik M rijd, moet ik dus een hele proef doorzitten. Dat valt niet meer op een zadel waar je niet op kunt doorzitten. Ik hoop dus dat het leenzadel er voor vrijdag weer is, en dan ga ik na vrijdag beide zadels maar eens naast elkaar gebruiken om te voelen waar de verschillen zitten. En of het met inrijden überhaupt wel goed te krijgen is. (ben namelijk echt bang van niet).

Ik baal wel. Heb nu een kei mooi zadel liggen, waar ik gewoon niet op kan zitten. (zo erg dat ik nog liever op mijn oude stubben rijd). Ben in ieder geval wel blij met de service.

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:47

Oh das wel vervelend al die verhalen zo....

Mijn zadel heeft mij mooi gered vandaag. Kreeg flinke rodeo en ben zelfs zonder beugels blijven zitten :D

Moratoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 17:15

Helaas heb ik net een berichtje ontvangen dat mijn afspraak van aanstaande woensdag niet door kan gaan....moet dus nog wat langer afzien en met mijn springzadel rijden ;( De nieuwe afspraak zal pas na nieuwjaar zijn ;(

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 17:49

Ooh dat is ook balen Moratoetje...

@Sky_As: Wat vervelend zeg dat het niet wil wennen. Toch wel heel apart dat er zo'n groot verschil tussen zit dan blijkbaar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 17:51

Wat vervelend Mora!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:15

Mijn zadel gaat deze week terug op de post. Definitief. Helaas. Verder nog steeds niks dan lof over de service moeite en tijd die ze er in hebben gestoken. Maar het gaat hem gewoon niet worden voor mijn paard. Of het aan het zadel ligt of aan mn paard zal de tijd uit moeten wijzen. Onze zoektocht begint weer opnieuw.gelukkig onder leiding van een degelijke fysio en hopen iets te vinden..

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:37

Begrijpelijke keuze en idd heel fijn dat dat ook gewoon mogelijk is. Heel veel succes met je zoektocht. Ben benieuwd op wat voor zadel jullie uiteindelijk uitkomen.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 20:48

Anders ik wel.... Hoop ook dat het niet te lang duurt. Service idd super netjes. Baal zelf wel als een stekker want vindt de zadels goddelijk zitten.. Zie maar weer iets gelijks te vinden.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 21:01

vencedor schreef:
Anders ik wel.... Hoop ook dat het niet te lang duurt. Service idd super netjes. Baal zelf wel als een stekker want vindt de zadels goddelijk zitten.. Zie maar weer iets gelijks te vinden.

Dat gevoel had ik ook. Weet je al wat je nu wilt proberen?