Ik ben best bereid er wat aan uit te geven, nieuw of 2e hands maakt niet uit, maar ik ga er geen half/half zadel op gooien.

Torsion kon ik idd niet vinden. Trekker zal ik eens naar kijken.
Freeform vind ik te duur voor 'een zadel voor erbij'.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ilsexxx schreef:@ Niwla, Fijn dat je reageert! Dan koop ik bij deze een boomloos zadel haha! Nu eerst mijn wintec nog kwijt zien te raken....Heb je misschien ook een foto? En wat voor pommel heb je er in? Flexibele of een L?
pmarena schreef:Ik heb ook een Ghost hangen , gebruik die met T-beugelriemen met het haakje van voren naar achteren door de ophanging , dan heb ik er geen last van
ellepel schreef:pmarena schreef:Ik heb ook een Ghost hangen , gebruik die met T-beugelriemen met het haakje van voren naar achteren door de ophanging , dan heb ik er geen last van
je snapt het niet, het ligt niet aan de beugelriem ,maar aan de ophanging.
dit:
de haak die dus aan het zadel zit, dat steekt een stukje omhoog en veroorzaakt een bobbel.
ik maak vanmidag wel even een foto er van
ilsexxx schreef:@dennisje, vreemd.. Ik vind dat je gelijk hebt, mag je het zadel wel ophalen? Of wil hij/zij het per sé versturen?
Als hij/zij het alleen wilt versturen, zou ik het zadel niet kopen, grote kans dat er iets aan mankeert.
shetjessweet schreef:Aangezien hier veel boomloos "ervaringsdeskundigen" zitten even een vraagje. Wie weet iets over de boomloze zadeltjes van Interhippique, het shetland- en ponyzadel Smoothy? Ik had er een topic over geopend, maar er lijkt wel niemand te zijn die die dingen ooit van dichtbij heeft bekeken. (Topic: [SMP] Boomloze zadels van Interhippique?) Ik ben namelijk op zoek naar een (bij voorkeur boomloos) zadeltje dat kleiner (korter) is als de barefoot kids.
Het gaat overigens om dit zadel:
JamieShanin schreef:interhippique zou ik niet nemen ik kreeg dat meteen afgeraden het schijnen geen goede zadels te zijn