Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jessie2020 schreef:Misschien tikkeltje off-topic... maar misschien ook niet.. wie heeft zin om mee te denken over combineren van lemieux met sjieke basis stukken (rijbroek, baselayer,laarzen).
Wat ik zo prachtig vind aan (vooral de suèdes) is dat de dekjes zo “eenvoudig” zijn qua ontwerp. Wat je hij Scandinavische mode of meubels ook wel eens ziet. Mooie vorm, prachtige stof, de kwaliteit straalt er vanaf. Geen poespas.
Sinds ik door queen Zoëy ben aangestoken, heb iknu heerlijk schandalig veel dekjes. Het is gewoon echt niet haalbaar om bij al die dekjes baselayers, mutsjes, bandages and what not te gaan aanschaffen. Dus ik wil gaan voor enkele neutrale mooie “bijpassende” bassistukken (rijbroek, laarzen, handschoenen, baselayer, vest, beenbeschermers). Die neutralen (blauw, zwart,beige, bruin, beige bijv) Ik zoek een stijl die helemaal past bij de Lemieux dekjes qua eenvoud van ontwerp en de luxe klasse die het uitstraalt. Dus bijv een sjieke zwarte set rijbroek, baselayer, laarzen met zwarte peeskappen. En een beige set met cognac laarzen. Ik heb op het ene paard zwart tuig en op het andere paard cognac.
Ik vind het wel moeilijk om echt mooie kwalitatief goede simpele spullen te vinden. Ik wil dus echt mooie kwaliteit zonder strasssteentjes, bling etc. Bij de kleding wil ik liever geen lijnen, prints, meekleuren etc. Hebben jullie tips voor merken / modellen waar ik jan zoeken?
ZoeyDercks schreef:Varekaj schreef:Hoezo voorspelbaar Zoey
Ik weet niet waar je het over hebt, mijn dekjes aantal is heel gezond![]()
Maddy_Paola schreef:ZoeyDercks schreef:Ik heb ze gepreorderd bij Tjarda. Van paardenspullenshop.
Die legt voort van elke nieuwe kleur al eentje apart voor mij haha.
Maar ze staan nog helemaal nergens online, hoe bestel jij ze?
Mariska_vD schreef:Even een vraagje voor de mensen een Loire dekje: Schuiven jullie dekjes? Of schuiven ze meer dan de gewone suede?
Bij mijn zadel schuiven namelijk alle dekjes behalve mij LeMieux dekjes, de Loire dekjes vind ik ook echt super tof maar ik ben echt heel bang dat ze gaan schuiven...
Naomi_Haffie schreef:Horseloverl schreef:Ik heb lemieux snug boots in een L. Gebruik ze alleen bijna niet. Mocht iemand interesse hebben
En je vp?
Saaams schreef:Zeker full!
Organa schreef:Mariska_vD schreef:Even een vraagje voor de mensen een Loire dekje: Schuiven jullie dekjes? Of schuiven ze meer dan de gewone suede?
Bij mijn zadel schuiven namelijk alle dekjes behalve mij LeMieux dekjes, de Loire dekjes vind ik ook echt super tof maar ik ben echt heel bang dat ze gaan schuiven...
Bij mij schuiven de Loire dekjes niet hoor! Heb zonder foam rand en ze blijven perfect liggen, net zoals de suedes