Bielsje schreef:Ik ben even benieuwd naar hoe de Sella Sterno nu bevalt bij de mensen die hem hebben, of hadden. En of de keuze is gevallen op met of zonder elastiek.
Positief of negatief, ik hoor het graag want wat een investering
Niemand?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Freyr schreef:Nee, ik niet.
Ik heb mijn nieuwe singel gevonden denk ik. Een springsingel voor een dressuurzadel en dressuurpaard![]()
Weten jullie hoeveel gaatjes 5cm uitmaakt aan elke kant? En 10 cm?
BrechtCarlos schreef:Ik ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen. Mijn pony is erg, maar dan ook erg overbouwd. Ik heb nu een zadel wat echt heel fijn ligt maar doordat ze ook nog eens een hele volle buik heeft, heb ik het idee dat de singel naar voren kruipt en zo het zadel meetrekt. Ik zie het eigenlijk gewoon gebeuren. Nu vroeg ik me af of er singels zijn die dit probleem tegen gaan. Zelf kwam ik uit bij deze: https://www.drunensruiterhuis.nl/anatom ... gel.html#3
Heeft iemand hier ervaringen mee? Of kan iemand een andere aanbevelen? Ik heb een vzh zadel dus de singel moet 105-115 cm lang zijn.
MarjanB schreef:Als ik het zo zie ligt je zadel wat achterover wat kan duiden op een te smalle boom. Daarnaast zou ik naar een crescent singel kijken en niet zozeer naar een anatomische. Maar zou eerst bij je zadel beginnen
BrechtCarlos schreef:MarjanB schreef:Als ik het zo zie ligt je zadel wat achterover wat kan duiden op een te smalle boom. Daarnaast zou ik naar een crescent singel kijken en niet zozeer naar een anatomische. Maar zou eerst bij je zadel beginnen
Hmm , ik snap wat je bedoelt, maar voor het rijden ligt hij goed. Die singel trekt hem echt naar voren en daar zoek ik een oplossing voor
Celebi schreef:nathalie25 schreef:Hier kruipt er een stille meelezer uit de hoek... iemand tip voor een athletico singel het liefs zonder bont en anders afneembaar
[ [url=m/mIU61Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze zijn volgens mij wel heel fijn en niet extreem duur! Ze zijn er ook in zwart als het goed is.
Hannanas schreef:Britt1 schreef:Ik heb de Edix crescent binnen.
Durf inmiddels niet meer te zeggen of het goed ligt![]()
[ [url=m/TGTpyL.jpg]Afbeelding[/url] ]
En en en? Is het een bingo? Hoe vindt je de singel? Ondanks zadel zoektocht las ik in het boomloos topic.
Hannanas schreef:Britt1 schreef:Ik heb de Edix crescent binnen.
Durf inmiddels niet meer te zeggen of het goed ligt![]()
[ [url=m/TGTpyL.jpg]Afbeelding[/url] ]
En en en? Is het een bingo? Hoe vindt je de singel? Ondanks zadel zoektocht las ik in het boomloos topic.