euhm ja hoor schat!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
euhm ja hoor schat!
x_ankieee schreef:Wat zijn wij slecht![]()
Net opgehaald: Very Berry en Candy Pink![]()
[ [url=m/TyCnY3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D0cKnK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hgaXUC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu inmiddels 3 x gereden met mijn nieuwe anky atc pad.Ik vond het altijd prachtige dekjes maar was bang dat ze niet bleven liggen, deze heeft wel zon singel stukje dus toch maar gekocht. maar jongens... Ik weet niet wat ze in die dekjes stoppen hoor.. maar in die 2 jaar dat ik mijn pony heb... nog nooit zo heerlijk kunnen rijden, goed reageren op het been, netjes aan de teugel, super goede stelling, wijken alsof we in de grand prix rijden
en dat 3x op een rij?!? Als het zo door gaat gooi ik er nooit meer iets anders op
x_ankieee schreef:Dressuur is er nooit in cob? Dan zou je naar ATC dekjes moeten kijken in spring/vzh vorm.
Linsey1998 schreef:x_ankieee schreef:Dressuur is er nooit in cob? Dan zou je naar ATC dekjes moeten kijken in spring/vzh vorm.
Ik zag het net inderdaad, maar bij mijn d pony staat het echt niet, steekt voor en achter het 17 inch zadel zo’n enorm stuk uit. Dekje komt tot over de flanken helaas.
Daar gaat mijn anky verslaving