De knop kan er trouwens niet af (of liever gezegd, hij kan er wel af, maar dan heb je een gat) Dus als je daarna de Firenze zitting er op zet, heb je een knop, of een gat.....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xyzutu2 schreef:Zou Ghost daar niet een leuke oplossing voor kunnen bedenken? Bijvoorbeeld dat je voor een kleine meerprijs ook een soort concho kunt kunt kopen die je erin schroeft? Gewoon een plat zilveren plaatje met daarop dan bijvoorbeeld het Ghost logo. Zou wel chique staan.
Nu ik erover nadenk kun je dus ook gewoon een concho bij een westernwinkel kopen en die zelf in het gat schroeven. Dan heb je hetzelfde effect en kun je zelfs nog dagelijks varieeren.
Citaat:Ik heb vandaag trouwens mijn inlages iets bij/schuingeknipt (aan de voorkant eindigen de Ghost pad-inlages onderaan in een punt, die wilde ik iets afgerond hebben) en toen vroeg ik me ineens af hoe dat dan met de nieuwe Ghost inlages met dun stofje eromheen gaat: kun je dan nog bijknippen als ze te groot zijn?
Kwetal schreef:Dat warrige kan ook komen door hee jij zit, of hoe het is aangesingeld... je zegt zelf al dat het met de ene pad erger is dan met de andere. En hoe warrig is warrig??
Kwetal schreef:Wat denken jullie van deze westervariant??
Swift schreef:Oh wauw die western Ghost met wrongen is echt super! Heel vervelend :p eerst kon ik mezelf nog overtuigen dat ik die wrongen toch echt nodig heb maar hier wordt ik erg hebberig van.