Even mn nieuwe zadel op de Peacock spammen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MariekeS_ schreef:Ohh fijn!!
Ik kwam net deze tegen op Duitse site, wiens stand ik op het CHIO Aken gezien had. Lijkt ook wel héél erg op het LeMieux principe, maar dan met Eskadron achtige stof/patroon:
http://www.horsestar.de/Saddle-Equipmen ... 12161.html
Ik heb ze niet in het echt gezien en prijs is ook wel dusdanig dat ik het in ieder geval niet ga testen
Irkoontje schreef:Ja die zijn wel gaaf! Maar vind t zo zonde om dan die duurdere peesbeschermers thuis aan te doen heb al leren van kentaur voor de wedstrijden :/
Dekjes is ook leuk, maar daar heb ik al wel wat van. Oh en het zadelbontje ook al
MariekeS_ schreef:Irkoontje schreef:Ja die zijn wel gaaf! Maar vind t zo zonde om dan die duurdere peesbeschermers thuis aan te doen heb al leren van kentaur voor de wedstrijden :/
Dekjes is ook leuk, maar daar heb ik al wel wat van. Oh en het zadelbontje ook al
Haha, luxe probleem
Misschien 1 van de singels? Die schijnen ook erg fijn te zijn!
fleur_yen schreef:Via Wwillemijn naar dit topic gestuurd, heb al even geprobeerd te zoeken binnen het topic, maar via de zoekfunctie nog niet gevonden wat ik wilde.
Voor onder mijn naar spring neigende vzh zadel zou ik ook graag een Lemieux dekje willen hebben, maar van wat ik kon vinden hadden alle vzh dekjes alleen maar lange lusjes, terwijl ik juist die d-ring lusjes zo fijn eraan vind. Nu twijfel ik of een springdekje eronder zou passen, zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Even een foto bijgevoegd van het zadel, betere foto heb ik nu even niet.
[ [url=m/IDa0cr.jpg]Afbeelding[/url] ]