Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oshaa schreef:Ik lees al eventjes mee en heb ook al een paar van de in dit topic genoemde beschermers geprobeerd.
Helaas passen ze eigenlijk allemaal niet (PE, Dalmar en eentje waar ik nu even niet op kan komen). Ik heb een morgan E-pony, met behoorlijke dunne beentjes. Het probleem is voornamelijk dat de beschermers steeds te lang zijn. De laatste die we hebben geprobeerd waren de PE maat small, maar ook die waren helaas te lang. Ik heb haar pijpbeen opgemeten en die is ongeveer 20cm. De omtrek van haar been is 18 cm.
Nu heb ik hier goede verhalen gelezen over de Lemieux snugboot en ik ben zeker geintresseerd. Echter las ik in de tabel dat de lengte 22cm is... In hoeverre denken jullie dat dit zou passen?
Marcella schreef:Niet.
Ga nog niet eens moeite doen om ze te kopen, want weet nu al gewoon dat ze te lang gaan zijn.
MoniekV schreef:En woofwear? Die passen bij mijn paarden goed, de precieze lengte zou ik even op moeten meten.
Sky_Britt schreef:Is er iemand hier die de bruine snug boots heeft? Ik wil ze gaan bestellen maar ik twijfel er tussen zwart of bruin.. mijn paard is bruin-bont dus het bruin kan óf heel leuk staan óf net juist afsteken tegen haar eigen kleur.
Welke maat hebben jullie voor achter bij een paard dat normaal cob voor en full achter? De L voor hind of de M hind (of L front ook nog een optie)?