Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Teteltee schreef:En er staat iets tegenover, wat precies, dat verzinnen we nog. Een gratis consult, voor jezelf of om weg te geven, ik kan stofzuigen, ramen zemen, poepscheppen, voeten masseren.. Nee even serieus, daar komen we wel uit.
jomaro schreef:Of even contact opnemen met
http://www.permicavallo.nl wie weet kunnen ze je helpen.
Wubwub waarom denk je dat ik zo mijn best aan het doen ben
Wubwub schreef:Teteltee schreef:En er staat iets tegenover, wat precies, dat verzinnen we nog. Een gratis consult, voor jezelf of om weg te geven, ik kan stofzuigen, ramen zemen, poepscheppen, voeten masseren.. Nee even serieus, daar komen we wel uit.
Ik zou bijna willen dat ik zo'n zadel had liggen![]()
![]()
Succes met zoeken!
pmarena schreef:Als je het verder wel een fijn zadel vindt dan is het ook zonde dat hij al een tijd ligt te verstoffen...misschien toch iets regelen van een dekje met inlages dat je zo op kan vullen dat je van de grootste kuil af bent voordat het zadel er bovenop komt?
Wubwub schreef:Teteltee schreef:En er staat iets tegenover, wat precies, dat verzinnen we nog. Een gratis consult, voor jezelf of om weg te geven, ik kan stofzuigen, ramen zemen, poepscheppen, voeten masseren.. Nee even serieus, daar komen we wel uit.
Ik zou bijna willen dat ik zo'n zadel had liggen![]()
![]()
Succes met zoeken!
SammyFloor schreef:Sorry dat ik even kom binnenvallen met een vraagje. Sinds kort mag ik aan het werk met een welsh. Ze is nog vrij mager, en moet nog veel ronder worden en spieren bij kweken.
Ik zou het liefst een boomloos zadel voor haar aanschaffen, maar ze heeft een vrij hoge schoft. Vormt dit een probleem met barefoot of libra?
jomaro schreef:Zo af en toe lees je dat het testen van een ghost zadel niet altijd gaat zoals het moet gaan. Bokken of ze gaan er in een rap tempo vandoor. Maar toch zijn vele blijven zitten en hebben het als een positieve ervaring beleefd. Zou ik dan toch een keer nog de ghost gaan proberen wie weet geeft het de nodige energie aan mijn haf
jomaro schreef:Zo af en toe lees je dat het testen van een ghost zadel niet altijd gaat zoals het moet gaan. Bokken of ze gaan er in een rap tempo vandoor. Maar toch zijn vele blijven zitten en hebben het als een positieve ervaring beleefd. Zou ik dan toch een keer nog de ghost gaan proberen wie weet geeft het de nodige energie aan mijn haf
Kwetal schreef:Mooi verslag Oshaa. Wat vreselijk sneu voor je paard dat ze zo'n naar verleden heeft. Hopelijk went ze snel aan een ruiter op de rug, zonder kapriolen.Wel weer heel opvallend dat ondanks dit gedoe het zadel op zijn plek bleef. Ik hoop dat het verder ook mee valt. (met gewoon rechtuit rijden
)
Kwetal schreef:![]()
![]()
Mogelijk zouden die paarden vaker zo gek willen doen, maar kunnen dat niet omdat het zadel hindert??? Ik heb het serieus al vaker gezien (met mijn eigen ogen)