Ik heb een Randolls van 40 euro opgeknapt (beugelriemophanging gerepareerd, wrongseatsaver er op en goede paf + inlages) en we doen er alles mee. Bakwerk, buiten, lesjes, zelfs springen!
Eerder pakten we af en toe een boomzadel, maar dit is gewoon echt fijner voor zowel ruiter als paard
We zitten aan het begin van het seizoen, als ze al helemaal ingereden is en alles zal ze vast bijna vier zijn. Puppy ja, maar 'veel te jong' ben ik het niet mee eens, sorry
Helene83
Geplaatst: 18-04-14 22:05
Veel op rijden betekent 2 x in de week een half uur. Ben haar momenteel aan het doorrijden, wat ze overigens erg goed doet. Ze is nu net 4 maanden zadelmak.. De andere belzen rij ik minder op, die kunnen alles al en pak ik enkel voor een buitenrit. Ze lopen voornamelijk voor de kar. En ze is inderdaad erg puppy met een flinke vacht. Maar ze is al bijna 4 idd.. Maar goed, wilde enkel even mijn zadel op een andere bels showen. Heb al eerder foto's geplaatst van de vos.
Mooi paardje, maar het zadel wordt inderdaad al wel ukkie
Jetta
Geplaatst: 19-04-14 10:10
Wat een droppie! Doe maar lekker rustig aan. Ze is jong. Ik vind dat het zadel iets naar achteren kan. Misschien maar enkele centimeters, maar toch.
SuperLiesje
Geplaatst: 20-05-14 07:09
Ik zal eens even n beetje leven in dit topic blazen! Ik heb gisteren de Hidalgo Mallorca getest, en dat zat heerlijk! Er komt deze week n bruine mijn kant op en als die bevalt dan blijft ie! Mijn bruine london gaat helaas de verkoop in.
Ja dit zadel zit heerlijk! Heb er natuurlijk maar kort opgezeten dus moet nog even mijn plekje erin vinden Deze week komt de bruine variant mijn kant op, en dan kan ik ook even wat spelen met de lengte van de beugels etc.
Ik denk ook dat hij nog mooier is in bruin Kan stiekem niet wachten tot ie er is
Anoniem
Geplaatst: 21-05-14 16:39
Om nog maar eens aan te geven waarom ik boomloos rijd. De eerste foto is van [***] en mij de eerste keer dat ik er op zit, nog bij de oude eigenaren. [***] is hier 4 jaar oud. De tweede foto is van Horse Event afgelopen zomer, zelfde pony, zelfde ruiter maar 3,5 jaar verder. Hoeveel boomzadels zouden we wel niet versleten hebben om die groei bij te houden