Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wendy1978 schreef:MiniMaxi, wat voor kleur singel heb je te koop en lengte
Mijn zadel is gister weer passend gemaakt
zonder nieuwe kussens...
zo blij... scheelt me even 700 euries zeg...
MiniMaxi schreef:Skipper schreef:Ok, zal eens zoeken.
Maar heb geen idee wat delen los doen of dat zo weinig opbrengt dat ik beter zadel in zijn geheel kan probere te verkopen.
Iemand idee wat delen los doen?
Van de kussens weet ik dat ze nieuw 700 kosten en dat je ze voor 400 ong nog kan verkopen. Als ze in goede staat zijn. En zoals ik jou begrijp moet dat geen probleem zijn.
Maar als ik jou was zou ik eerst proberen het zadel in het geheel te verkopen. Anders is de kans groot dat je straks met losse delen blijft zitten waar je nooit meer vanaf komt.
Even iets totaal anders. Ik zat ooit in de facebookgroep voor tweedehands onderdelen. Maar opeens niet meer. Maar heb nog een curved singel en een paar kussens die ik te koop wil aanbieden. Weer iemand of die groep er nog is?
Skipper schreef:Mijn wow bevalt na ruim 9 jaar nog super.
Heb er vorig jaar nog eentje bijgekocht voor mijn merrie, echter de rijcarriere van merrie is klaar dus heb nu een zadel "over". Het zadel is amper gebruikt, max 20-30 keer.
Wat nu? Brengt het nog wat op in de verkoop of krijg je het amper verkocht of kan ik het beter losse delen verkopen?
Mijn "oude" wow is nog prima en heeft curved tree terwijl nieuw zadel een flat tree heeft....dus oude te koop zetten is ook geen oplossing.
Any ideas wat handig is?
Peppertree schreef:Ik zou 1100 moeten betalen voor een zadel dat meerdere ernstige gebruikerssporen heeft). .
Peppertree schreef:Ik heb momenteel een Wow zadel om uit te proberen. Nu zit het heerlijk maar schuift het wel wat naar voren terwijl het wel volledig is aangepast. Ik ben er enorm over aan het piekeren of ik de stap zal nemen om het zadel (of uberhaupt een Wow) aan te schaffen. Toch vind ik het wel erg veel geld. (Ik zou 1100 moeten betalen voor een zadel dat meerdere ernstige gebruikerssporen heeft). Daarnaast is dit zadel niet in de kleur die ik eigenlijk wil hebben.
Misschien staat het al ergens hoor, maar het is nogal een lang topic dus heb niet alles doorgelezen. Hoe kun je zien welk zadel je op dit moment hebt? Dan kan ik misschien kijken of er tweedehands een vergelijkbaar zadel te vinden is.
Peppertree schreef:Ik heb momenteel een Wow zadel om uit te proberen. Nu zit het heerlijk maar schuift het wel wat naar voren terwijl het wel volledig is aangepast. Ik ben er enorm over aan het piekeren of ik de stap zal nemen om het zadel (of uberhaupt een Wow) aan te schaffen. Toch vind ik het wel erg veel geld. (Ik zou 1100 moeten betalen voor een zadel dat meerdere ernstige gebruikerssporen heeft). Daarnaast is dit zadel niet in de kleur die ik eigenlijk wil hebben.
Misschien staat het al ergens hoor, maar het is nogal een lang topic dus heb niet alles doorgelezen. Hoe kun je zien welk zadel je op dit moment hebt? Dan kan ik misschien kijken of er tweedehands een vergelijkbaar zadel te vinden is.
mellamoshan schreef:Ahw zoek bruin. Heb net alles in het bruin.hihi
rumay schreef:Ik vind mijn WOW ook nog steeds super ik heb alleen 1 probleem mijn benen blijven wapperen in draf ik heb zoveel moeite ze stil te krijgen en vooral houden. Dit heb ik met mijn vorige zadel eigenlijk nooit gehad.
Iemand tips?