Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wanted2003 schreef:Ik kon ook totaal niet zitten op het nieuwe zadel en heb mijn leenzadel overgekocht
Albert schreef:Is het wel de juiste maat Sky As want je verhaal klinkt precies hetzelfde als bij ons.
Mijn vrouw zat er ook echt niet lekker in bij het invetten bleek het zadel een maat te klein te zijn.
Ze wacht nu al sinds 7 mei op haar zadel en rijdt nu nog steeds op een leenzadel.
Floortje_89 schreef:Heb je een flight Sky as? Ik had ook een flight en het voelde alsof hij heel ''strak gespannen'' was en daarom zo klein voelde qua zitvlak.
Talida schreef:Floortje_89 schreef:Heb je een flight Sky as? Ik had ook een flight en het voelde alsof hij heel ''strak gespannen'' was en daarom zo klein voelde qua zitvlak.
Heb toevallig van de week gevraagd of ik nog een keer op het paszadel kon rijden, want ik heb het idee dat ik heel anders zit op de mijne. Heb nooit een nieuw zadel gehad dus het inrijden verhaal geloof ik op zich wel, maar toch. Heb het ide edat ik op een fietszadel balanceer, en toen met passen zat ik echt als een huis, dat mis ik nog een beetje. Het is zeker niet dramatisch of belet me met rijden maar we zijn er nog niet. Her-bezoekje staat voor morgen gepland dus eens kijken wat er nog aangepast moet worden