Seven schreef:de bijzondere kleuren dus buiten zwart, oakwood, nutmeg, military om die zouden toch langer duren? Bij wie heb jij je zadel besteld leane?
Ja dat kan inderdaad wel kloppen. Ik heb mijn zadel besteld bij Arie Boer. Op zich een hele fijne kundige man, alleen is zijn communicatie met zijn klanten wat minder (in ieder geval, wel naar mij toe gericht). Eerst zou ik mijn zadel in de week van kerst krijgen. Dit is verschoven naar deze week, omdat ik een bruin randje (volgens mijn Nutmeg) erin heb zitten en daar was iets verkeerd mee gegaan. De Wow fabriek in Engeland heeft toen aan hem aangegeven dat mijn zadel in week 1 in productie ging. Arie vertelde hierop dat hij hoopte mijn zadel in week 2 bij mij te kunnen afleveren. Maar ik hoorde maar niets, dus ik heb gisteren even gebeld, en toen vertelde hij dat hij die man van Engeland weer niet te pakken heeft kunnen krijgen en dat hij op woensdag(vandaag) zou bellen. Maja heb nu nog steeds niets gehoord helaas...
Dus morgen maar weer even bellen, maar ik zit hier wel echt zwaar van te balen:( Wil zo graag met mijn nieuwe zadel rijden...