Snoevie, je bedoeld de 3 in 1? die vind ik heel erg fijn, zakken niet af en ik heb nog geen last gehad van warmte. Hij is ze ook gewend (longeer er ook mee) en dat scheelt ook.
- halster met bont - bandages met onderlappen - springschoenen met bont - altijd een deken met extra dekensingel - staarbandages - staart altijd ingevlochten
Pony is enorm druk op van of camion vandaar..
Is heel gevoelig vandaar al dat bont..
Toen pony gekocht was zonder iets gebracht => overal schaafwonden , wondjes waar halster zat en enorm bezweet.. vandaar ALTIJD goed ingedost
Mijn paard vindt die transportbeschermers om de achterbenen geen fijn idee en gaat raar doen op de trailer, ik doe achter dus lappen en bandages om en voor heeft hij of beenbeschermers en springschoenen of transportbeschermers (voorbenen vindt hij die dingen wel oke) maar dat ligt aan de afstand die we moeten rijden. In de zomer heeft hij een vliegendeken op en bij kouder weer een zweetdeken.
In principe niks, maar de laatste maanden was Nuut wat onrustig op de trailer, waardoor ze af en toe haar been open trapte, dus heb ik nu (tijdelijk) peesbeschermers (alleen voor) om.