Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ThaGirl schreef:ik heb gewoon zwarte peesbeschermers en strijklappen. dan past m'n dekje tenminste altijd!
Met bont, zonder bont en van leer 
Patriciavt schreef:En tja.. geef ons setjesfreaks eens ongelijk met leuke sets op een uberséxy paard
*Lading foto's*![]()
![]()
). Maar heb wel graag een leuk shabrakje onder m'n zadel liggen.

patsur schreef:Dan ben ik zeker een apart geval
Koop setjes, les 2x in de week en paard is ook knap om te zien
BarbaLala schreef:Moiet alleen zeggen dat ik de setjes freaks hier wel wat hooghartig vind reageren.

Nadya schreef:patsur schreef:Dan ben ik zeker een apart geval
Koop setjes, les 2x in de week en paard is ook knap om te zien
Dat moet jij lekker zelf weten, maar jij hebt vast geen kind die je moet onderhouden.......![]()
Daarbij vind ik bandages ondingen en wat moet ik met dekjes in diverse kleuren die niet eens onder mijn zadel mogen?????![]()
Mijn paard heeft meer aan goede pads met dubbele inlages bij zijn boomloze zadel. Stuk beter voor zijn rug dan een HH-dekje of een Anky.
Heb met mijn 19 jaar gelukkig nog geen kind
Patriciavt schreef:BarbaLala schreef:Moiet alleen zeggen dat ik de setjes freaks hier wel wat hooghartig vind reageren.
Nogal wiedes als je in je titel zet: Setjesfreaks - worst nightmare
BarbaLala schreef:Zoek niet alles bij elkaar uit, maar vind het wel leuk als mijn pony er netjes uitziet.
Zolang het setje maar niet mooier is dan de wijze waarop de ruiter rijdt
Moiet alleen zeggen dat ik de setjes freaks hier wel wat hooghartig vind reageren.
patsur schreef:Zonde van je geld om dekjes te kopen die je niet onder een zadel kunt leggenHeb met mijn 19 jaar gelukkig nog geen kind
magda_90 schreef:Geeft dan dan de doorslag om zo te mogen reageren? Ik snap dat je je aangevallen voelt maar je kan zelf toch begrijpen dat het geen aanval op puur die mensen is maar in het algemeen?

patsur schreef:Tegen die tijd vind ik het misschien ook wel wat maar voorlopig wil ik nog even deze leefstijl aanhouden!
Ach, als je geen dekjes kunt kopen voor je paard kun je je vast uitleven op de kindje!
, al hoewel ik ook lekker praktisch ben, want ze speelt veel buiten en alles wordt vies en gaat toch stuk.

Patriciavt schreef:magda_90 schreef:Geeft dan dan de doorslag om zo te mogen reageren? Ik snap dat je je aangevallen voelt maar je kan zelf toch begrijpen dat het geen aanval op puur die mensen is maar in het algemeen?
Waar maak jij je druk om?
Je reageert zelf ook lekker mee
En de niet-setjesfreaks doen ook behoorlijk mee
Was uiteraard een grap