Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:ja..allemaal theorie gewauwel..pratijk wijst anders uit.
Pollewoppy schreef:runningkawa schreef:ja..allemaal theorie gewauwel..pratijk wijst anders uit.
Misschien een beetje offtopic, maar daar heb ik een leuke uitspraak bij. Kwam ik laatst tegen en moest er nu meteen aan denken:
"In theorie bestaat er geen verschil tussen theorie en praktijk, maar in de praktijk is dat verschil er wel degelijk!"
heiditjj schreef:En als je je paard een beetje kent weet je waar hij van kan schrikken en probeer je dat van te voren te zien aankomen, voilà, daar zie je je schrikreacvtie aankomen.
heiditjj schreef:Van mij mag je zuchten en ik reageer op wat jullie gezegd hebben in reactie op mij, daar is een discussie voor toch? En ja, ik kan in 99.9% van de voorspellen waar hij van gaat schrikken. Als een ander dat niet kan...oké geen problemen mee.
En ja ik geniet ervan om tegen jullie in te gaan![]()
Terug op het onderwerp nu...
runningkawa schreef:nou...van die bom schrik hij ook wel![]()
Pridex schreef:Goed, als je ze maar afhaalt na het rijden..
Anders knellen ze de pees af en kan het paard kreupel worden..
zitake schreef:een peesbeschermer zal niet zo gauw een pees afknellen hoor (tenzij jij ze heel strak strekt of veel te klein koopt). Op stal heb je ze ook niet echt nodig. het kan wel heel warm worden onder je peesjes, daarom is het niet goed ze lang op te laten. maar afknellen, lijkt me sterk...