Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snoevie schreef:z0rr0 schreef:haha dag Missdonna
succes met je al dure zadel.
als wij blij zijn met merano wens ons er ook succes mee.
en oja zal me zadelmaker vertellen dat hij echt onzin banketstaaf.
en huur volgende keer jou in
kom de zadelmakers hier dan maar eens vertellen dat het prutsers zijn.
wat ik zei,onder zadelmakers kan de mening ook sterk verschillen
kimm_ramon,ik hoef daarvoor niet te komen kijken,heb er al genoeg van gezien.
maar ik kan ook pech hebben gehad natuurlijk,en net een stel slechte exemplaren onder ogen hebben gekregen.
Dador_ schreef:z0rr0 schreef:
nogmaals zo als vaak gezegt hier.
degene hier met merano's die er blij mee zijn.
hebben hem laten bekijken door zadelmaker en zijn goedgekeurd.
verder heb ik 3 jaar een shetlander gereden met een zadelmarktje weet niet zeker of het merano was maar hij loopt nog steets zonder pijn waar dan ook
Wat voor zadelmakers zijn dat ??
HET IS ZELFS OP HET NIEUWS GEWEEST ,
kom op zeg..
Het lijkt goed. Maar w8 maar over een tijdje
hoe graag je paard nog loopt !
Geld he.. pff egoistisch vind ik het gewoon
neem er desnoods een lening voor ofzo
laat je paard niet lijden doe normaal.
Dador_ schreef:Vraag ook niet naar je mening, ik geef mijn mening naar dat meisje toe
die vraagt om advies, en ik heb van geen 1 van jullie jullie advies gevraagd.
mijn zadelmaker durfde het zadel niet eens gratis aan te nemen.
En ik heb het helemaal niet over Jouw geld gehad, dat interesseert me helemaal niet.
Voor de mensen die niet genoeg geld hebben, adviseer ik een lening erop aan te sluiten dan.
Dat is beter dan dat je dat later allemaal moet investeren aan je paard.
leviria schreef:ik heb ook een merano, en hij bevalt prima, 2 jaar oud, geen verkleuringen, niet scheef zit als gegoten, heb nooit beter gezeten op een zadel.
heb ook wintec gehad, nou die was pas plat.
een goede vriendin van mij heeft kieffer, die is er net 2 week geleden achter gekomen dat haar zadel hardstikke scheef is, nog geen half jaar oud. dus merken zeggen ook niet alles,
er kan altijd een scheef zadel tussen komen, en de winkel waar zij de kieffer gekocht hebben zeiden dat het vaker gebeurde dat ze die zadels terug kregen
Mizora schreef:+dat je ze bij zadelmarkt niet hoeft te proberen terug te brengen.
Dador_ schreef:zou jij het topic even door willen lezen zonder maar uitspraken te doen doen nergens op slaan
Yvank_ schreef:Dador_ schreef:zou jij het topic even door willen lezen zonder maar uitspraken te doen doen nergens op slaan
uuuh.. Nee.
Ik geef Mijn mening en vraag niet naar die van andere mensen.
Of wat ze vinden van mijn uitspraken.
Zoek het er verder allemaal maar mee uit.
Wat is dit voor iets onzinnigs, het slaat totaal nergens op
Ga er niet eens meer verder op in
daaag.
Snoevie schreef:mijn zadelmaakster is ook een prima dame met veel kennis,en zij vind het prut.
dat zegt dus ook niet alles he
dierenmishandeling lijkt me wat overdreven,alleen zou ik persoonlijk doorzoeken naar wat anders van een betrouwbaarder merk(let op,ik spreek hier voor mezelf)
en zorro je bent duidelijk hoor,mag ik vragen waarom je in 1e instantie voor merano kiest,omdat het goed past?
Snoevie schreef:als een proffesional heeft gecheckt dat je zadel past,ja dan mag je daar wel vanuit gaan hoop ik.
de mensen die een merano gebruiken,was het je eerste keus of kwam je er zo bij toeval bij terecht?gewoon nieuwsgierig hoor.
Snoevie schreef:als een proffesional heeft gecheckt dat je zadel past,ja dan mag je daar wel vanuit gaan hoop ik.
de mensen die een merano gebruiken,was het je eerste keus of kwam je er zo bij toeval bij terecht?gewoon nieuwsgierig hoor.