Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bootjehvj schreef:nog nooi van gehoord. ik heb vaak wel bandages op en ik wist wel dat het soms te warm onder de bandages kon worden.
ik ben nu aan het sparen voor 3 in een bandages, die lijken me wat beter
Pensionnetje schreef:Ach, en anders kun je er altijd nog een passend (zwart) paard bijkopen toch? Schijnt heel gewoon te zijn tegenwoordig
runningkawa schreef:Nu krijg je vaak een bek, met ik weet wel hoe het moet....
Phylos schreef:ik denk ook niet dat je alles te makkelijk moet aannemen hoor![]()
volgens mijn instructrice kan het allemaal niet veel kwaad als je ze maar goed om kunt doen
en in de gaten houd of je met elastische of werkbandages rijdt (onder de elastische moet je altijd onderlappen doen onder de werkbandages is het niet nodig)
ik neem aan dat zij toch weet wat ze zegt ivm haar opleiding![]()
orion_ schreef:Weet iemand of dat de ''gewone'' peesbeschermers, zoals die van BR veel kwaad kunnen?
geerke schreef:ik bandageer mijn paard altijd in als ik rijd,hij heeft ooit eens een peesblessure gehad vandaar.
Overgens moet je het wel goed doen, anders is de schade niet te overzien!!!!
Phylos schreef:jah best leuk en informatief maar niet volledig..
ze zeggen wel dat het tot een gevaarlijke temperatuur stijgt maar niet tot hoe hoog ze laten het niet zien, niet echt een bewijs dus, ook vertellen ze niet wat de temperatuur is van het been zonder bandage..ik heb zo mijn twijfels
Esther schreef:Phylos schreef:jah best leuk en informatief maar niet volledig..
ze zeggen wel dat het tot een gevaarlijke temperatuur stijgt maar niet tot hoe hoog ze laten het niet zien, niet echt een bewijs dus, ook vertellen ze niet wat de temperatuur is van het been zonder bandage..ik heb zo mijn twijfels
Ik zou zeggen dat je dan het artikel maar eens moet lezen, daar staat het allemaal in.
snater schreef:Trouwens, volgende keer misschien een voice-over die minder lispelt?