Jaimyliefje schreef:marietje27 schreef:Binnenkort kun je er een paard/pony kopen.
shetlander, van 200 voor maar 2 euro!
op=op
Papieren? Whahahah

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jaimyliefje schreef:marietje27 schreef:Binnenkort kun je er een paard/pony kopen.
shetlander, van 200 voor maar 2 euro!
op=op
ikke20 schreef:een erg leuke afprijzing van 1200,- dan krijg je toch al je twijfels. vind dat dit soort dingen verboden moeten worden.
dorienkee schreef:heb lang niet alle berichten gelezen, maar je kan pas oordelen als je het zadel zelf heb gekocht, en er ook daadwerkelijk verstand van heb. dat van verboden moeten worden vind ik pas belachelijk, laatst waren er van die hele dure peesbeschermers van het merk ANKY, waar scherpe puntjes in zaten. Dus, zeg t maar. Wel heb je bij de kruitvat geen mensen werken die hier vertand van hebben, maar dat heb je bij zoveel winkels, denk dat ze ervanuit gaan dat als je daar een zadel koopt zelf er wel vestand van heb, en miss mag je ruilen als t niet past.
IR6891_ schreef:het zijn redelijke kwaliteit zadels, vriendin van me heeft er 1 op een pony liggen en hij ligt erg goed
dorienkee schreef:het is niet zon WOW aanbieding, dat weten de meeste paardenmensen...een zadel is duur, en ik denk dat de meesten wel ff rondkijken.
dorienkee schreef:het zou ook verboden moeten worden dat mensen die geen verstand hebben van paarden een paard kopen en daarbij een zadel zonder door te vragen of het wel goed zit, en maar wat op weg rijden. gebeurd ook. ( ik posts lekker weer 2 x na elkaar, oeh bad girl)
ma_rie_tje schreef:En dat je lekker 2 keer gaat posten, je moet het helemaal zelf weten, natuurlijk een makkelijke manier om je posts op te krikken. Normale mensen gebruiken de Edit knop