kruitvat zadel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Strondvlieg

Re: kruitvat zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 11:27

Jaimyliefje schreef:
marietje27 schreef:
Binnenkort kun je er een paard/pony kopen. Haha!

shetlander, van 200 voor maar 2 euro!
op=op
*LOL*

Papieren? Whahahah Huilen van het lachen

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:28

Het wordt inderdaad steeds gekker! Hoeveel paarden zouden daardoor nu al met een niet goed passend zadel rondhobbelen?
Kleding,halseter en dekjes nog daarantoe, maar zadels? Nee, dat gaat te ver. Straks bieden ze nog ooglaser operaties aan en face lifts ed..... Ach gut

leandros

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 13:30

vind het rar een zadel hoor je te kopen bij een paardenzaak niet een of andere kruitvat

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 19:44

heeft er al iemand een reaktie gehad op zijn/haar mail?

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 19:47

vraag ik mij ook af!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 19:51

ben ook benieuwd....

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 19:54

ik niet..

IR6891_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 19:55

ikke20 schreef:
een erg leuke afprijzing van 1200,- dan krijg je toch al je twijfels. vind dat dit soort dingen verboden moeten worden.

ze zetten er gewoon wat bij dat zadel heeft geen 1200 euro gekost, maar ze moeten het wel aantrekkelijk laten lijken hé. vriendin van mij werkt bij kruidvat en zei vertelde mij dit.

het zijn redelijke kwaliteit zadels, vriendin van me heeft er 1 op een pony liggen en hij ligt erg goed

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 19:56

heb lang niet alle berichten gelezen, maar je kan pas oordelen als je het zadel zelf heb gekocht, en er ook daadwerkelijk verstand van heb. dat van verboden moeten worden vind ik pas belachelijk, laatst waren er van die hele dure peesbeschermers van het merk ANKY, waar scherpe puntjes in zaten. Dus, zeg t maar. Wel heb je bij de kruitvat geen mensen werken die hier vertand van hebben, maar dat heb je bij zoveel winkels, denk dat ze ervanuit gaan dat als je daar een zadel koopt zelf er wel vestand van heb, en miss mag je ruilen als t niet past.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 20:02

dorienkee schreef:
heb lang niet alle berichten gelezen, maar je kan pas oordelen als je het zadel zelf heb gekocht, en er ook daadwerkelijk verstand van heb. dat van verboden moeten worden vind ik pas belachelijk, laatst waren er van die hele dure peesbeschermers van het merk ANKY, waar scherpe puntjes in zaten. Dus, zeg t maar. Wel heb je bij de kruitvat geen mensen werken die hier vertand van hebben, maar dat heb je bij zoveel winkels, denk dat ze ervanuit gaan dat als je daar een zadel koopt zelf er wel vestand van heb, en miss mag je ruilen als t niet past.

Ik vind het heeeeeeeel erg slecht dat alleen de maten die relevant zijn voor de ruiter vermeld worden.
Ik heb wel reactie gekregen op mijn mail, ik vroeg naar de boom maat van hetzadel.
Het personeelslid dat mijn mail beantwoorde kwam niet verder dan de inch maat, en hoopte dat daarmee mijn vraag naar behoeven was beantwoord.

Deze mensen hebben dus geen enkel verstand van zadels, als ze alleen de boom maat al niet weten...
moet je de verkoop van het zadel dan nog serieus nemen?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 20:03

antwoord komt eraan

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 20:04

dat zeg ik, als je t daar koopt moet je wel bedenken dat jij er dan heel veel verstand van moet hebben. maar om het te verbieden...

geloof niet als je dat zadel erop legt, dat je paard dan dood neervalt, haha

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 20:07

IR6891_ schreef:
het zijn redelijke kwaliteit zadels, vriendin van me heeft er 1 op een pony liggen en hij ligt erg goed

Waar is het op gebaseerd dat de zadels van redelijke kwaliteit zijn? Qua uiterlijk en gebruikersgemak van de ruiter?
Ik wil niet rot doen o.d. maar ik zou zo'n zadel toch eerst open halen om een blik op de boom te werpen en de vulling van de kussens te controleren.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 20:08

dat niet, maar een zadel is niet iets dat je zomaar snel even moet kopen.
Een zadel past of een zadel past niet.
Aangezien ze mij bij kruidvat geen info kunne geven over de boom maat, kanik ook NOOIT goed inschatten of het zadel eventueel zou kunnen passen!

Misschien valt je paard niet dood neer, maar ver..... je zijn/haar rug wel. Gaat niet over 1 dag, maar na paar maanden kan je heeeel wat schade aanrichten.

Daarbij zijn er genoeg mensen die denken WOW wat een aanbieding, die koop ik voor mijn dochter (of zoon). Mensen hebben er geen verstand van!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 20:09

het is niet zon WOW aanbieding, dat weten de meeste paardenmensen...een zadel is duur, en ik denk dat de meesten wel ff rondkijken.

daarbij kan dit zadel wel goed zijn, dat wil ik ff zeggen. Alleen ik zou het ook niet kopen, of ik zou er zelf ook veel verstand van hebben...

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 20:13

whahaa, welke gek koopt daar nu een zadel, koste eerst 1200,- da's toch imbeciel?
Heb er wel een dekje van en die is naar mijn mening toch echt wel van degelijk kwaliteit, zadel kopen zou ik echter niet snel doen. De ruitershop hier in de buurt heeft een speciale zadelaanmeet service en da's voor mij echt zo veel beter!

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 20:16

Sorry maar het kane r bij mij niet in dat de Kruidvat een kwalitatief goed zadel verkoopt. Prijs en het feit dat het merkloos is zegt hopelijk al vrij veel.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 20:17

dorienkee schreef:
het is niet zon WOW aanbieding, dat weten de meeste paardenmensen...een zadel is duur, en ik denk dat de meesten wel ff rondkijken.

PAARDEN MENSEN ja!, die weten dat.

Wat denk je van die mensen die een zadeltje kopen voor hun zoontje/dochtertje?

Sommige mensen hebben TOTAAL GEEN VERSTAND van paarden en of zadels. Dan kopen ze een zadel, want tja, 17,5 inch is toch goed? dat past wel. Jij zou het misschien niet doen,maar er zijn zat mensen die geen ervaring of kennis hebben op dat geboed, die het wel zouden doen.
DAT is het probleem, en DAAROM zou het verboden moeten worden

Het zou ook fijn zijn als je gewoon je reactie in 1 eer plaatst in plaats van in 2 verschillende posts

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 20:24

ik reageer snel achter elkaar, maar daar gaat het niet om.

het zou ook verboden moeten worden dat mensen die geen verstand hebben van paarden een paard kopen en daarbij een zadel zonder door te vragen of het wel goed zit, en maar wat op weg rijden. gebeurd ook. ( ik posts lekker weer 2 x na elkaar, oeh bad girl)

koffie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 20:30

ik krijg de neiging om een oproep te doen en dit met zijn allen te boycotten !!!!

tegen nog meer paardenleed!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 20:37

geef dan gewoon geld aan de dierenbescherming, is nuttiger. of vraag een expert die er verstand van heeft en laat die naar het zadel kijken, ff kijken of het echt een moordwapen is

GentleZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 21:23

Wat een gezever... Huilen van het lachen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 21:29

Hier is al eens een discussie over geweest als ik mij kan herinneren. Maar de meeste paardenmensen weten toch wel dat dit nooit iets kan zijn. Die kijken heus wel verder.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 23:05

dorienkee schreef:
het zou ook verboden moeten worden dat mensen die geen verstand hebben van paarden een paard kopen en daarbij een zadel zonder door te vragen of het wel goed zit, en maar wat op weg rijden. gebeurd ook. ( ik posts lekker weer 2 x na elkaar, oeh bad girl)

En DAT is dus mijn punt. Kruidvat verkoopt zadels, maar de klanten kunnen dus aan niemand vragen of het zadel wel goed zit!
Een bedrijf dat zadels verkoopt moet ook advies kunnen geven.

en dat KAN kruidvat niet, daarom vind IK het verkeerd dat ze zadels verkopen.

En dat je lekker 2 keer gaat posten, je moet het helemaal zelf weten, natuurlijk een makkelijke manier om je posts op te krikken. Normale mensen gebruiken de Edit knop

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 23:12

ma_rie_tje schreef:
En dat je lekker 2 keer gaat posten, je moet het helemaal zelf weten, natuurlijk een makkelijke manier om je posts op te krikken. Normale mensen gebruiken de Edit knop

Moet hier even op reageren, ben het er mee eens! Het mag nog niet eens is zo achter elkaar posten, dus waarom door gaan als je ook kan editten? het is vervelend om te lezen!