Megamutsj schreef:Eskadron is goed![]()
Harry's horse vind ik minder, daar vind ik de rekband bij de klittenband erg slap en die moet je "strak" trekken willen ze wel normaal zitten.
Ja klopt!
Zelf heb ik BR, hele goede peesbescherming!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Megamutsj schreef:Eskadron is goed![]()
Harry's horse vind ik minder, daar vind ik de rekband bij de klittenband erg slap en die moet je "strak" trekken willen ze wel normaal zitten.
Charos schreef:Ik wil een paar goeie peesbeschermers aanschaffen, welke zijn aan te raden?
lotjj92 schreef:ik houd ook niet zo van die kleuren, dus bij mij worden het altijd zwarte BR peesbeschermers, heb wel eens van een ander merk gehad, maar toch weer overgestapt op BR
over de discussie van de vorige pagina, ik kan me niet voorstellen dat het bont in die leren peesbeschermers neit ontzettend gaat broeien en juist gaat drukken. ik heb liever dat spul dat in BR peesbeschermers zit
rowo schreef:Wie heeft er eenplaatje van de veredes als ze je paard ze om heeft?
Tegenwoordig zijn er ook goedkopere merken met zo'n flexisoft stukje boven aan...
nicole_amber schreef:rowo schreef:Wie heeft er eenplaatje van de veredes als ze je paard ze om heeft?
Tegenwoordig zijn er ook goedkopere merken met zo'n flexisoft stukje boven aan...
Hierbij de Peesbeschermers van Veredus
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YE6RMJIY.jpg
Winddancer schreef:lotjj92 schreef:ik houd ook niet zo van die kleuren, dus bij mij worden het altijd zwarte BR peesbeschermers, heb wel eens van een ander merk gehad, maar toch weer overgestapt op BR
over de discussie van de vorige pagina, ik kan me niet voorstellen dat het bont in die leren peesbeschermers neit ontzettend gaat broeien en juist gaat drukken. ik heb liever dat spul dat in BR peesbeschermers zit
In mijn lederen peesbeschermers zit absoluut geen bont