Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lammie2701 schreef:ik heb ook dit jaar een rossner gekocht en ook laten verbreden naar boommaat 34 cm. en ze zeiden dat dat heel goed kon en als het echt nodig was kon er ook een boom van 36 cm in, dit zei de zadelpasser van divoza. volgens hem werd rossner in eigen zadelmakerij gemaakt in leek.
lammie2701 schreef:ik heb ook dit jaar een rossner gekocht en ook laten verbreden naar boommaat 34 cm. en ze zeiden dat dat heel goed kon en als het echt nodig was kon er ook een boom van 36 cm in, dit zei de zadelpasser van divoza. volgens hem werd rossner in eigen zadelmakerij gemaakt in leek.
jojo23 schreef:Ik heb vandaag voor de 2de keer op me nieuwe rosner gereden de amerika plus.nou super zadel .ben er erg blij mee
lammie2701 schreef:ik had wat dat betreft geluk met mijn rossner montreal. die koste eerst 759,- en nu 829,- maar omdat ik de passervice had gebeld voordat de prijzen werden aangepast mocht ik hem nog voor de oude prijs kopen.
lammie2701 schreef:april 2007 maar ik had de eerste keer de passervice eind maart besteld maar toen werd de zadelpasser ziek dus toen is het een week opgeschoven en toen was het al april.
lammie2701 schreef:oh dat is gemeen. (misschien een sluwe verkopers-taktiek)
zazoeyou schreef:jojo23 schreef:Ik heb vandaag voor de 2de keer op me nieuwe rosner gereden de amerika plus.nou super zadel .ben er erg blij mee
Wij willen foto's
wij willen foto's
Focussed schreef:Mensen de zadels zijn nu ca. 50,- duurder omdat je er nu een gratis dekje twv 50,- mag uitzoeken (slim van ze he? dan ben je verplicht tot aankoop).
Focussed schreef:Mensen de zadels zijn nu ca. 50,- duurder omdat je er nu een gratis dekje twv 50,- mag uitzoeken (slim van ze he? dan ben je verplicht tot aankoop).