Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
UpDate_ schreef:ik ben benieuwd hoe dit af loopt
slimmerik schreef:De advertentie die ze dreigt terug te zetten op marktplaats als ze haar zin niet krijgt:
http://img301.imageshack.us/img301/1821/bmkg1.jpg
slimmerik schreef:Klopt hopla, het is mijn probleem niet (gelukkig). Maar ik ga me er ook niet "druk" voor maken hoor. Ben gewoon erg geïntresseerd in dit geval. Kan me soms gewoon ergeren aan "kip zonder kop" acties.![]()
Als ik gister niet ontdekt had dat ze dat zadel voor 400 euri's te koop aanbood was ze gewoon verder gegaan. Als er na 6 februari zich een koper had gemeld dan had ze doodleuk die koper bedrogen.
En nieuwe lezers van dit topic weten niet waar we het over hebben als we over die laster hebben. Vandaar even mijn printscreen van gisteravond.
UpDate_ schreef:ik ben benieuwd hoe dit af loopt
UpDate_ schreef:Fijn dat je hem kan ruilen let er wel op dat het op je paard past!
baseline is het huismerk van divosa ik heb ook een tijdje een baseline dressuur gehad paste goed op mijn paard vond alleen de zit van het zadel niet fijn.het zadel heb ik denk ik 2maanden gehad maar was in zeeer nette staat nergens zag je slijtage.terwijl het zadel 2 jaar oud was!
slimmerik schreef:Vicky_88 schreef:ik heb er gewoon iets neergezet om mensen te waarschuwen dat zij niet dezelfde fout maken als ik. hoezo ging die te ver? het IS de waarheid.
Ik ben blij voor je dat je de advertentie op marktplaats hebt verwijderd. Je had nl. niet alleen je eigen ervaring erin staan maar ook nog eens verhalen van horen vertellen.
Zover mij bekend is, is haar stal inderdaad bij Tros Radar geweest maar die hebben ook niks kunnen bewijzen. Er is nog nooit een rechtzaak door deze stal verloren zover ik weet. Dus je had goed in de problemen kunnen komen. Ook ik ben benieuwd hoe het gesprek of bezoek verloopt.
Ik vond je opmerking over haar gezondheid trouwens ook beneden alle peil.
Vicky_88 schreef:UpDate_ schreef:Fijn dat je hem kan ruilen let er wel op dat het op je paard past!
baseline is het huismerk van divosa ik heb ook een tijdje een baseline dressuur gehad paste goed op mijn paard vond alleen de zit van het zadel niet fijn.het zadel heb ik denk ik 2maanden gehad maar was in zeeer nette staat nergens zag je slijtage.terwijl het zadel 2 jaar oud was!
en de JC saphir. want ik vond die baseline er een beetje bekrompen uitzien (kan al een wat ouder zadel zijn, maar de wrongen waren gerimpeld) maar die JC saphir, is dat iets?? (als ie past indd)
Vicky_88 schreef:was die zit te hard of wat vond je er niet fijn aan?
UpDate_ schreef:JC saphir is een goed merk heb je er een foto van?
daar laat de verf zeker weten niet van los!