een schande

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Re: een schande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 13:02

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 13:09

@slimmerik,
Ik ben het helemaal met je eens maar ik zou me niet zo druk maken @slimmerik.
Het is immers niet jouw probleem toch. Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 13:55

Klopt hopla, het is mijn probleem niet (gelukkig). Maar ik ga me er ook niet "druk" voor maken hoor. Ben gewoon erg geïntresseerd in dit geval. Kan me soms gewoon ergeren aan "kip zonder kop" acties. Haha!

Als ik gister niet ontdekt had dat ze dat zadel voor 400 euri's te koop aanbood was ze gewoon verder gegaan. Als er na 6 februari zich een koper had gemeld dan had ze doodleuk die koper bedrogen.

En nieuwe lezers van dit topic weten niet waar we het over hebben als we over die laster hebben. Vandaar even mijn printscreen van gisteravond.

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 14:33

ik ben benieuwd hoe dit af loopt

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 15:00

UpDate_ schreef:

Ik ook...

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 17:42

slimmerik schreef:
De advertentie die ze dreigt terug te zetten op marktplaats als ze haar zin niet krijgt:

http://img301.imageshack.us/img301/1821/bmkg1.jpg

als ik mijn zin niet krijg?? dat slaat nergens op, ik heb recht op een fatsoenlijk product en sorry maar 100 is misschien voor jullie niks maar IK heb er hard voor moeten werken en dan verwacht ik wel iets fatsoenlijks terug.

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 17:45

slimmerik schreef:
Klopt hopla, het is mijn probleem niet (gelukkig). Maar ik ga me er ook niet "druk" voor maken hoor. Ben gewoon erg geïntresseerd in dit geval. Kan me soms gewoon ergeren aan "kip zonder kop" acties. Haha!

Als ik gister niet ontdekt had dat ze dat zadel voor 400 euri's te koop aanbood was ze gewoon verder gegaan. Als er na 6 februari zich een koper had gemeld dan had ze doodleuk die koper bedrogen.

En nieuwe lezers van dit topic weten niet waar we het over hebben als we over die laster hebben. Vandaar even mijn printscreen van gisteravond.

nee die had ik dan niet bedrogen. ik ben niet zo'n geldpin als sommigen, ik werk hard voor mijn geld.

ik heb haar gesproken (voor de gene die het interessant vinden)
en ik mag hem ruilen, ik zo ja tegen een zadel wat er na 2 weken weer precies hetzelfde uitziet zeker. geld krijg ik niet terug. maar mocht hem ook ruilen tegen een ander op de site bijv de baseline (is dat iets, of niet).
ook begon ze weer dat ik maar een sneetje moest maken, en dat ze nog NOOIT iemand op een dressuurzadel had zien rijden die de beugels BOVEN de zweetbladen droeg, nou kijk eens goed. want het hoort schijnbaar, dat je de beugels eronder draagt.

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:56

Fijn dat je hem kan ruilen let er wel op dat het op je paard past!

baseline is het huismerk van divosa ik heb ook een tijdje een baseline dressuur gehad paste goed op mijn paard vond alleen de zit van het zadel niet fijn.het zadel heb ik denk ik 2maanden gehad maar was in zeeer nette staat nergens zag je slijtage.terwijl het zadel 2 jaar oud was!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 18:03

UpDate_ schreef:

Ik ook idd. Ja

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 18:05

UpDate_ schreef:

baseline is het huismerk van divosa ik heb ook een tijdje een baseline dressuur gehad paste goed op mijn paard vond alleen de zit van het zadel niet fijn.het zadel heb ik denk ik 2maanden gehad maar was in zeeer nette staat nergens zag je slijtage.terwijl het zadel 2 jaar oud was!

en de JC saphir. want ik vond die baseline er een beetje bekrompen uitzien (kan al een wat ouder zadel zijn, maar de wrongen waren gerimpeld) maar die JC saphir, is dat iets?? (als ie past indd)

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 18:06

was die zit te hard of wat vond je er niet fijn aan?

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 18:13

slimmerik schreef:
Vicky_88 schreef:
ik heb er gewoon iets neergezet om mensen te waarschuwen dat zij niet dezelfde fout maken als ik. hoezo ging die te ver? het IS de waarheid.

Ik ben blij voor je dat je de advertentie op marktplaats hebt verwijderd. Je had nl. niet alleen je eigen ervaring erin staan maar ook nog eens verhalen van horen vertellen.

Zover mij bekend is, is haar stal inderdaad bij Tros Radar geweest maar die hebben ook niks kunnen bewijzen. Er is nog nooit een rechtzaak door deze stal verloren zover ik weet. Dus je had goed in de problemen kunnen komen. Ook ik ben benieuwd hoe het gesprek of bezoek verloopt.

Ik vond je opmerking over haar gezondheid trouwens ook beneden alle peil.

,even 1 opmerking,er is zeker wel 1 rechtszaak verloren door BM en wel door mensen die het paard wat ik 1,5jr gehad hebt, voor mij van BM geruild had .
maar dat is een lang verhaal en nu gelukkig opgelost voor deze mensen.
de rechter heeft hun 2x gelijk gegeven.
deze rechtszaak heeft zo`n 4 jr geduurd en BM heeft toen alsnog moeten betalen! Knipoog

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 18:27

ik hoop dat het zsm is opgelost

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 18:31

Vicky_88 schreef:
UpDate_ schreef:

en de JC saphir. want ik vond die baseline er een beetje bekrompen uitzien (kan al een wat ouder zadel zijn, maar de wrongen waren gerimpeld) maar die JC saphir, is dat iets?? (als ie past indd)

JC saphir is een goed merk heb je er een foto van?
daar laat de verf zeker weten niet van los!

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 18:31

Vicky_88 schreef:
was die zit te hard of wat vond je er niet fijn aan?

er zat geen diepte in...het was een dressuur zadel maar het voelde als een pannekoek zadel

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 18:52

UpDate_ schreef:
JC saphir is een goed merk heb je er een foto van?
daar laat de verf zeker weten niet van los!

die foto's staan op die site. is 1 van de laatste zadels

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 20:12

TS, het lijkt me een stuk handiger als je dit met de verkoper zelf probeert te regelen in plaats van een topic op Bokt te openen waar iedereen zich ermee gaat bemoeien Lachen

Daarnaast is het idd niet toegestaan om mensen te gaan 'waarschuwen' omdat er meerdere kanten van een verhaal kunnen zijn. Wat wel had gemogen, is een algemeen topic met raad vragen hoe dit aan te pakken, niet met alle naam overal vermeld Lachen

Slotje dus.