Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Supertje schreef:Ik heb een behoorlijk aantal Anky-pads, juist omdat ik er heel tevreden over ben.
Dat er geen lusjes aan zitten vind ik een groot voordeelDie dingen maak ik nooit vast en ik haal nooit mijn singel er door dus zitten ze normaal alleen maar in de weg. Bij een goed passend zadel blijven dekjes gewoon liggen zonder lusjes.
Verder vind ik de zweetopname super. Bij andere dekjes heb ik het nog weleens dat het hele dekje doorweekt is en dus zowel aan de onder- als bovenkant nat is. Bij de Anky pads is zowel de onder- als bovenkant droog, geen zweet wat in mijn zadel trekt en geen kletsnat dekje op mijn paard.
Pasvorm is inderdaad niet optimaal, maar bij goed in de kamer trekken heb ik daar iig geen last van. In de kamer trekken dan niet alleen aan de voorkant, maar over de hele lengte omhoog trekken in het kussenkanaal, dan liggen ze goed.
Daarbij zijn die Anky-pads zo goed als onverslijtbaar, ik heb er een aantal van de 1e editie, en die zien er nog uit als nieuw.
judith789 schreef:Passen Anky pads goed onder een VZH/Springzadeltje en bij een pony met bijna " geen" schoft??
Ben nogal onduidelijk hé
lovekomeet schreef:Supertje schreef:Ik heb een behoorlijk aantal Anky-pads, juist omdat ik er heel tevreden over ben.
Dat er geen lusjes aan zitten vind ik een groot voordeelDie dingen maak ik nooit vast en ik haal nooit mijn singel er door dus zitten ze normaal alleen maar in de weg. Bij een goed passend zadel blijven dekjes gewoon liggen zonder lusjes.
Verder vind ik de zweetopname super. Bij andere dekjes heb ik het nog weleens dat het hele dekje doorweekt is en dus zowel aan de onder- als bovenkant nat is. Bij de Anky pads is zowel de onder- als bovenkant droog, geen zweet wat in mijn zadel trekt en geen kletsnat dekje op mijn paard.
Pasvorm is inderdaad niet optimaal, maar bij goed in de kamer trekken heb ik daar iig geen last van. In de kamer trekken dan niet alleen aan de voorkant, maar over de hele lengte omhoog trekken in het kussenkanaal, dan liggen ze goed.
Daarbij zijn die Anky-pads zo goed als onverslijtbaar, ik heb er een aantal van de 1e editie, en die zien er nog uit als nieuw.
hier sluit ik mij helemaal bij aan, ik heb hier niks meer aan toe te voegen, had het niet beter kunnen zeggen.
hildetc schreef:ik vind het wel jammer dat er met koeienletters anky op moet staan, ik houd niet zo van merkjes![]()
Elaine schreef:hildetc schreef:ik vind het wel jammer dat er met koeienletters anky op moet staan, ik houd niet zo van merkjes![]()
Er zijn veel mensen die hem omdraaien, dan zit het merkje ana de voorkant en valt hij minder op.
Dit kan alleen met het oude model overigens
Soet schreef:Een pony van een meter 63? Nou dat noem ik een paard hoorPony's zijn tot 1.48
Dniekje schreef:Soet schreef:Een pony van een meter 63? Nou dat noem ik een paard hoorPony's zijn tot 1.48
Late reactie: 148 is een D- pony!
en dan moet je de E ook nog.. :p
alicelover schreef:Ik vind ze fijn als je ze met opzadelen wat in de kamer drukt is er niks mis mee.
En met gewone dekjes gebruik ik de lusjes voor ook niet. Dus die mis ik totaal niet op mijn 2 anky's.
En bolle pony's past hij wel op hoor op mijn shet verschuift hij ook niet en die is behoorlijk bol.