Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hoe lang zullen die peesjes mooi blijven en hoe lang zullen die steentjes in je beugels en sporen blijven?
Daarbij vind ik die sporen en beugels met diamanten belachelijk. Kom op, we rijden paard hoor! Het lijkt wel alsof paardrijden de laatste tijd alleen maar om setjes en bling bling gaat. Word er een beetje moe van eigenlijk...
Verschrikkelijk.... vind het echt niet eruit zien meer iets voor penny's ofzo, maarja das mijn mening..
achja, voor een klein meisje met een shetje kan het wel nog schattig zijn! Maar als ik een groot paard met volwassen ruiter met zoiets zie passeren zal ik toch even moeten lachen
vooral omdat het paard wat ik rij iets van 1.75 is

. Vind het echt niks. Maar hou zoieso niet van bling bling zooi enzo. Maar nu met peesjes, kogels, beugels en sporen vind ik wel heel overdreven
. Maar smaken verschillen hea

_Denise_ schreef:Vind het allebei lelijk en onzin, maar de peesjes zijn nog wel het ergst...

_Denise_ schreef:Vind het allebei lelijk en onzin, maar de peesjes zijn nog wel het ergst...
maccie schreef:vroeger had je die my little pony's met een geurtje en zo hoog plastic gehalte dara doet me dit aan denken, straks krijg je peesjes met ene geurtje haha. ik heb banaan en jij? nee ik vind t niks haha
mariska12 schreef:_Nicky schreef:Sporen en beugels vind ik wel grappig maar de peesjes vind ik echt lelijk.
mee eens .! sporen en beugels leukmaar peesjes echt lelijk
*