runningkawa schreef:HNS, zie je wel in meer topics dan in dit topic schreeuwen (discussie is er ooit, want alles is zwart)
En niets is goed, alleen zou als jij je paarden houd
Voor de laatste keer dan maar.
Ik ben inmiddels weer verder, ben erachter dat er meer is en dat ook gewoon accepteer.
Ik heb iedere dag wel iets wat veranderd, zi e paarden die het heerlijk vinden op stal en zelfs paarden met perfecte hoeven die geen stap verzetten omdat ze de hoefijzers missen.
Ik val geen mensen meer aan want dat heeft geen zin en levert alleen maar strijd op.
Ik vindt ja IK alleen, niet wij, niet hun, niet zij, IK and nobody else.
Ik wil geen strijd, hoef er ook geen maar als je leren wil moet je naar andere luisteren én zelf denken, kijken, voelen.
Je kan iemand dwingen om te leren maar je kunt niet iemand dwingen om iets te begrijpen.
Alleen omdat jullie met sperriem rijden wil dat toch niet zeggen dat ik niet naar jullie luister als jullie erover wat zeggen.
De grote vraag waar ik al die tijd nog steeds geen antwoord op heb is waarom snoer je iemand de mond dicht, wat heeft het voor nut, is het wel in orde om zoiets te doen en waarvoor is het goed?
Het bit ligt stiller zo, omdat het mooi uitziet en vooral zodat die zijn klep niet open trekt (waar ligt het probleem in een open mond? Slechte momenten hebben we tenslotte allemaal).
Dus waarom een snoer (riem)?