Schockemöhle Sports Collectie!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jolanda10

Re: Schockemöhle Sports Collectie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 08:17

Surion schreef:
Buwa_ schreef:
Echt een supermooi merk vind ik het. Als ik veel centjes had wist ik het wel Haha!
Ik heb het bomberjack in het grijs, Echt een superfijne jas Lachen
http://www.schockemoehle.net/shop/image ... son_gr.jpg

Is ie gevuld? Maw warm genoeg voor een koukleum om de winter te overleven? Huilen van het lachen

Jas is gevoed met zachte fleece, is wind- en waterdicht. Kan zeker als winter jack gebruikt worden, aar is niet geschikt voor echt koude dagen. Dit jack is meer een doordraagjas Haha!

Ulmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 08:20

Ik heb de nieuwe springsingel gekocht, moest er toch nog bijna 180 euro voor betalen

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 08:20

Psssttt......hebben jullie al gehoord van de 'limited edition' die eind oktober op de markt komt??? Tong uitsteken

Chocobruin met roze accenten, speciaal borduur 'S' logo op (Coach) dekje, halster met touw, vliegenkapje, fleecedeken en fleecebandages.

Heeeeel mooi, maar eenmalig en komt daarna niet meer in deze kleur combinatie.
Dekje en vliegenmutsje alleen leverbaar in full, halster in cob en full en deken vanaf mt 185 t/m 205

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 08:24

Ulmi schreef:
Ik heb de nieuwe springsingel gekocht, moest er toch nog bijna 180 euro voor betalen

Je hebt de 'Vanvouver' ??? Die is echt wel helemaal super gaaf hoor Vingers aflikken

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 14:41

ik heb inmiddels de gids van schockemohle Ja wel mooi boek. staat helaas niet alles in, maar ook veel andere merken

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 15:59

Heb het in de winkel zien liggen. Vind het er netjes en leuk uitzien. Volgens mij is de kwaliteit ook best goed en best betaalbaar

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 00:06

Ik heb een dekje van dit merk.. Super kwalliteit.. Stevig.. En blijft mooi in de was..

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 10:43

Biertabje schreef:
ik heb inmiddels de gids van schockemohle Ja wel mooi boek. staat helaas niet alles in, maar ook veel andere merken

Er is een verschil tussen de ruitersport/online winkel met de naam 'Schockemohle' en met de merknaam 'Schockemohle sports'
Deze naam wordt overigens ook gebruikt voor de stoeterij en het transportbedrijf, die heten allemaal Schockemohle (de broemde broers natuurlijk ook Knipoog ), maar hebben niets met elkaar te maken.

Het boek wat je hebt waar dus ook andere merken in staan is van de ruitersport zaak 'Schockemohle' die zijn in Duitsland net zo groot als hier bij ons bijv. een Divoza die ook een catalogus uitbrengt.

Niet verwarren dus met de naam 'SCHOCKMOHLE SPORTS' de toeoeging 'SPORTS' is dus het onderscheid voor de merknaam

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 10:50

ja klopt, dit is gewoon he tboek van schockemoehle.net Ja

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 19:13

Dag allemaal ik moet ook maar hier eens kijken! schockemohle sports ooh wat een heerlijk merk! Ik ben echter al een hele tijd op zoek naar een witte rijbroek met een lichtbruin zitvlak volgens mij is die ook van schokemohle! maar ik kan hem nergens vinden! iemand een idee?

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 15:12

yorin schreef:
Dag allemaal ik moet ook maar hier eens kijken! schockemohle sports ooh wat een heerlijk merk! Ik ben echter al een hele tijd op zoek naar een witte rijbroek met een lichtbruin zitvlak volgens mij is die ook van schokemohle! maar ik kan hem nergens vinden! iemand een idee?

Helaas, dit kan geen rijbroek van Schockemohle zijn, deze zit bij dit merk niet in de collectie. De kleding collectie is toch nog heel klein. Behalve de bomberjacks brengen ze enkele rijbroeken op de markt, wel met lederen zitvlak, maar niet in deze kleurcombi. A.s. zomercollectie (2009) komen er polo's t-shirts en andere jacks (niet alleen bombers) bij, maar ook hier geen witte rijbroek met bruin zitvlak.

Even tussendoor..., vind ik dat persoonlijk toch wel een vreemde combinatie. Je mag hier niet mee op wedstrijden starten, daar moet je rijbroek egaal wit zijn, en voor 'gewoon' is wit toch wel een heel besmettelijke kleur.....maar iedere zijn eigen idee daar over, zoveel mensen zoveel wensen Haha!

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 18:57

je mag er wel mee sstarten hoor.. met springen wel.. ! daarvoor is die ook bedoeld.. en hij bestaat echt ik zou de foto eens op zoeken ik weet niet meer waar ik hem gezien heb

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:51

Een witte met zwart heb ik ook al gezien. Volgens mij was die van Isabell Werth - collectie.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 09:35

HKM heeft ook witte rijbroeken met zwart zitvlak, ook met grijs zitvlak.

Ontopic: ik heb sinds 2 weken de Schockemöhle Sports London R, heb de mexicaanse neusriem vervangen door m'n eigen gecombineerde omdat ze daar 't fijnst op loopt. Wat een mooi hoofdstel. Heel netjes afgewerkt.

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 16:37

Puera schreef:
HKM heeft ook witte rijbroeken met zwart zitvlak, ook met grijs zitvlak.

Ontopic: ik heb sinds 2 weken de Schockemöhle Sports London R, heb de mexicaanse neusriem vervangen door m'n eigen gecombineerde omdat ze daar 't fijnst op loopt. Wat een mooi hoofdstel. Heel netjes afgewerkt.

Idd heel fijn hoofdstel. Tip: als je een orginele gecombineerde neusriem passend bij dit hoofdstel zou willen dan kan dit, de neusriemen zijn los te koop. Zowel met gesp- als aansnoer neusriem

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:55

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 18:57

Is er een foto van die chocobruine met roze accenten collectie?

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 18:05

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 18:06

Surion schreef:

Ik zal morgen proberen de foto's van de folder even te scannen, niet super beste kwaliteit dan, maar geeft wel een indruk. Collectie wordt eind oktober verwacht

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 18:10

yorin schreef:
je mag er wel mee sstarten hoor.. met springen wel.. !

Eh eh, mag niet hoor! Vriendin van me kreeg een serieuze waarschuwing dat het écht niet mocht. Overigens mocht zij wel doorrijden, maar meer omdat m'n ex-baas een goed woordje had gedaan bij de jury.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 18:40

jolanda10 schreef:
Nee, dat gaat niet lukken, de neusriemen zijn identiek aan de Stockholm en Sidney lijn, dus gebomberd.
Had ik al verwacht. Haha! Naja, mocht m'n smaak weer veranderen, dan weet ik in ieder geval dat ik m'n hoofdstel compleet kan maken met een bijbehorende neusriem. Lachen

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:19

jolanda10 schreef:
Surion schreef:

Ik zal morgen proberen de foto's van de folder even te scannen, niet super beste kwaliteit dan, maar geeft wel een indruk. Collectie wordt eind oktober verwacht

Ok dankje! Ben benieuwd Haha!

jolanda10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 17:16

Scannen ging echt niet lukken, inmidels is de limited edition uitgeleverd en zijn de 'officiele' foto's beschikbaar; hierbij dan (eindelijk Haha! )

Fleece rug 'first class' en halster 'Memphis'
Afbeelding

Zadeldekje 'Coach'
Afbeelding

Fleece bandages
Afbeelding

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 14:42

LizMD schreef:
yorin schreef:
je mag er wel mee sstarten hoor.. met springen wel.. !

Eh eh, mag niet hoor! Vriendin van me kreeg een serieuze waarschuwing dat het écht niet mocht. Overigens mocht zij wel doorrijden, maar meer omdat m'n ex-baas een goed woordje had gedaan bij de jury.

niet correct.. je mag er wel mee starten..

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 22:00

@jolanda10, Weet je ook waar je het kan bestellen? Dat dekje is namelijk wel erg mooi!