Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eefangel schreef:Nou als een zadel niet op de juiste manier gemaakt wordt kan dat wel degelijk kwaad, maar Hulsebos weet de zadels precies goed te maken, dat de druk mooi verdeeld wordt.
Needje schreef:Ik heb echt nog nooit problemen gehad met ze aan de telefoon enzo. Altijd vriendelijk te woord gestaan.
Mijn zadel ligt goed. Hij heeft een enorm moeilijke rug en de ruggenman vond m toch elke keer weer beter worden! Dat lijkt me erg lastig als je er elke dag een zadel op hebt die niet goed ligt.
Moet wel heel eerlijk bekennen dat ik een beetje m'n twijfels heb over hun opvullen.
noortje schreef:je kunt mij niet vertellen dat door een zadel jou paard nu geen b proef meer kan lopen. Als het zadel slecht ligt dan heb je dat bij de 1e keer kunnen zien en als het goed is heb je hem dan dus ook niet gebruikt. dit ligt dus echt niet aan een zadel
noortje schreef:nou dan niet maar het hoeft niet zo te zijn dat hier beweert word dat alle zadels slecht zijn, laat mensen die tevreden zijn ook in hun waarde en probeer niet alsnog hun zadel af te keuren.
nogmaals rot voor mensen met slechte ervaringen en ik ben het er mee eens dat sommige dingen niet door de beugel kunnen maar er zijn ook echt wel zadels die gewoon goed zijn en waarbij de service ook prima is
Charley89 schreef:hoi,
Over 2 weekjes wordt mijn nieuwe Hulsebos WB4 afgeleverd ben benieuwd, ik hoop dat ik er veel plezier aan zal beleven en m'n paard ook!
Gr Charlotte